Portāla "Live Rīga" uzturēšanai nākamgad atvēlēs 45 140 latu
Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) portāla "Liveriga.com" satura izstrādei, atjaunošanai un uzturēšanai nākamgad plāno tērēt kopumā līdz 45 140 latus, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Kā informē RTAB, konkursa uzvarētājām būs jāveic portāla "Live Rīga" satura izstrāde un atjaunošana latviešu valodā, datu un teksta ievadīšana, izmantojot portāla satura ievades sistēmu, satura iesniegšana tulkošanai un korektūrai, satura vizuālas ilustrācijas (fotogrāfiju un/vai video) nodrošināšana (atlase, izstrāde un piegāde), kā arī dažādi tehniskās uzturēšanas darbi, piemēram, šablonu, sīkrīku, funkcionalitātes projektēšana un programmēšana, baneru izveide.
Pieteikumu RTAB izsludinātajā konkursā var iesniegt līdz 2012.gada 2.janvārim plkst.16 Tērbatas ielā 14.
Iesniedzot pieteikumu, pretendentam jāpievieno arī portāla "Live Rīga" satura plānošanas modeļa apraksts, kurā norādīts interneta portāla satura plānošanā ietverto darbību apraksts un to izpildes secības shēma, un vadības sistēmas (modeļa) apraksts, kas ietver datu vākšanas, apkopošanas, analīzes, informācijas saskaņošanas, tulkošanas uzdevuma došanu un darba plūsmas aprakstu.
Tāpat pretendentam jāiesniedz portāla vispārējās un katras sadaļas - "Look", "Feel", "Stay", "Meet", "Work" - satura vīzijas apraksts, ne mazāk kā četri paraugi satura vienībai "vieta" (dažādu veidu, piemēram, restorāns, piemineklis, pilsētvides objekts, parks utml.) un četri paraugi satura vienībai "pasākums" (dažādu veidu, piemēram, koncerts, festivāls, izrāde, tirdziņš utml), kā arī koncepcija trīs interneta portāla "Live Rīga" sīkrīku izstrādei, kas veicinātu portāla lietojamības ērtumu, veicinātu izmantošanas apjomu (apmeklētāju skaitu) vai informācijas veiksmīgāku atrādīšanos portālā un izveidotu portāla šablonu.
RTAB dibināts 2009.gada oktobrī. Tā dibinātāji ir Rīgas dome, nacionālā lidsabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - "airBaltic", Viesnīcu un restorānu asociācijai un Tūrisma aģentu asociācijai - katram pa 10%.
RTAB popularizē Rīgas tūrisma iespējas ārvalstīs ar zīmolu "Live Rīga". Lai veicinātu konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu tūrismu, RTAB pērn decembrī izveidojis "Live Rīga" apakšzīmolu "Meet Rīga".