Bizness un ekonomika

Sieviešu dienā divkārt palielinās pārdotās apakšveļas apjomi

Jauns.lv

Pārdotās sieviešu apakšveļas apjomi uz 8.martu pieaug vismaz par 50%, "Rietumu Radio" informēja Latvijas veļas ražotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs Jurijs Hadarovičs, gan piebilstot, ka precīzākus skaitļus varēšot nosaukt veļas tirgotāji.

"Sieviešu apakšveļa, tāpat kā smaržas, tradicionāli ir viena no populārākajām dāvanām," pārdošanas apjomu pieaugumu tieši "sieviešu dienā" skaidro asociācijas vadītājs. Viņš stāsta, ka ražotāji speciāli 8.martam gatavo arī jaunas veļas kolekcijas.

Runājot par to, cik veiksmīgi veļas ražotājiem iesācies šis gads, Hadarovičs sacīja, ka janvārī un februārī produkcijas pārdošanas rādītāji šogad ir sliktāki nekā tādā pašā laika periodā pērn. "Nezinu, ar ko tas ir saistīts, varbūt ar prezidenta vēlēšanām Krievijā, jo tieši Krievija ir mūsu ražotāju pamata noieta tirgus," sacīja asociācijas vadītājs.

Viņš gan uzsver, ka pēc pāris mēnešu rādītājiem secinājumus vēl nevarot izdarīt un tie vēl objektīvi neatspoguļo situāciju nozarē.

Rietumu Radio LETA

Tēmas