Kasjauns.lv svarīgākās ziņas tagad pieejamas arī televīzijā
Bizness un ekonomika

Kasjauns.lv svarīgākās ziņas tagad pieejamas arī televīzijā

Jauns.lv

Šodien „Samsung Smart TV” mājā Esplanādē notika diskusija par TV aplikāciju attīstību Latvijā, kur tika prezentēts portāla Kasjauns.lv jaunais produkts – īpašā aplikācija „Samsung Smart TV” televīzijā.

Izdevniecības „Rīgas Viļņi” valdes priekšsēdētāja Aija Simsone, prezentējot portāla Kasjauns.lv aplikāciju „Samsung Smart TV”.
Izdevniecības „Rīgas Viļņi” valdes priekšsēdētāja Aija Simsone, prezentējot portāla Kasjauns.lv aplikāciju „Samsung Smart TV”.

„Samsung Smart TV” mājā Esplanādē notikusī diskusija par TV aplikāciju attīstību Latvijā

Izdevniecības „Rīgas Viļņi” valdes priekšsēdētāja Aija Simsone, iepazīstinot ar portāla Kasjauns.lv aplikāciju „Samsung Smart TV”, sacīja, ka savā ziņā, tas, protams, ir eksperiments. „Izmantojam šo iespēju veidot „Samsung Smart TV” redzamo aplikāciju, nedaudz apsteidzot mūsu pašu ieplānotos attīstības plānus – vai nu pašiem veidot savu aplikāciju, vai arī veidot atsevišķu mobilo versiju portālam. Ir daudz jautājumu un neskaidrību, uz kuriem mēs gribam gūt atbildes, iesaistoties šajā projektā. Skatīsimies, kā iet „Samsung Smart TV”, un paši projektā savus spēkus ieguldīsim atkarībā no lietotāju pieplūduma,” atzina Aija Simsone. Viņa piebilda, ka diezgan grūti novērtēt, cik daudz cilvēku, paralēli skatoties televīziju, lasīs ziņas. „Šobrīd mūsu piedāvājumam ir pirmais posms – ziņu virsraksti un kāds foto. Nākotnē varētu skatīties, vai nepieciešams šo informāciju papildināt ar plašākiem rakstiem, vairāk fotogrāfijām. Attīstot šo projektu, protams, ir daudz un dažādu iespēju. Šo droši vien vairāk var dēvēt par mārketinga projektu, kura laikā tad arī noskaidrosies „Samsung Smart TV” lietotāju pozīcija un būs vairāk skaidrības, cik šāds vispārējas attīstības virziens Latvijas sabiedrībai ir nepieciešams,” uzsvēra izdevniecības „Rīgas Viļņi” valdes priekšsēdētāja Aija Simsone.

Kopumā „Samsung” televīzijā „Smart TV” pieejamas aptuveni 1500 aplikācijas, no kurām Latvijā lietojamas aptuveni 280. „Samsung Smart TV” iespējams izmantot gandrīz desmit vietējās izcelsmes aplikācijas, viņu vidū arī ziņu portāla Kasjauns.lv aplikāciju, kurā apskatāms portāla svarīgāko ziņu pieteikums. Kā atzina „Samsung” Mobilā un TV satura biznesa attīstības speciālists Aleksis Geske, Latvijā vispopulārākās no šobrīd lietotajām aplikācijām ir „Youtube” un „Samsung” veidota aplikācija „Social TV”, kas apvieno dažādus sociālos tīklus un dod iespēju vienlaikus vērot televīziju un blakus „logā” skatīties jaunākās ziņas sociālajos tīklos. „Samsung” pārstāvis piebilda, ka pieprasījums pēc “gudrajiem” televizoriem Baltijas valstīs strauji pieaug un tas nozīmē vien to, ka arī pašmāju TV aplikāciju izstrādes apjomi strauji pieaugs.