Bizness un ekonomika

Festivālam "Golden Hammer" šogad iesniegti darbi no 25 valstīm

Jauns.lv

Starptautiskajam reklāmas festivālam "Golden Hammer" šogad pieteikti darbi no 25 valstīm, informēja projekta "Golden Hammer" vadītāja Antra Vicinska.

Radošās idejas šogad vērtēšanai iesnieguši pārstāvji no Armēnijas, Austrālijas, Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Čehijas, Dienvidkorejas, Gruzijas, Igaunijas, Izraēlas, Kazahstānas, Krievijas, Lielbritānijas, Lietuvas, Melnkalnes, Moldovas, Polijas, Rumānijas, Serbijas, Slovākijas, Somijas, Spānijas, Ukrainas, Ungārijas, Vācijas un Latvijas.

Visaktīvāk darbus iesniegušas aģentūras no Krievijas un Ukrainas, savukārt visvairāk darbu iesniegts interaktīvajās un dizaina kategorijās.

Visus iesniegtos darbus izvērtēs starptautiski atzīti reklāmas speciālisti četrās žūrijās.

No ceturtdienas, 7.jūnija, durvis apmeklētājiem vērs festivāla konkursam iesniegto darbu izstāde. Tā līdz 8.jūnijam būs apskatāma viesnīcā "Baltic Beach Hotel" Jūrmalā.

7.jūnijā no plkst.11 līdz plkst.16.40 viesnīcas konferenču zālē notiks žūrijas dalībnieku lekcijas. Šajā pašā dienā tiks paziņoti arī atlasītie konkursa dalībnieki.

Piektdien, 8.jūnijā, no plkst.11 līdz plkst.13.25 "Baltic Beach Hotel" konferenču zālē turpināsies lekcijas, bet no plkst.14.30 līdz plkst.16.30 paneļdiskusijā paredzēts runāt par integrētās mārketinga komunikācijas, digitalizācijas un nacionālās/reģionālās reklāmas tendencēm.

8.jūnijā vakarā koncertzālē "Palladium" tiks paziņoti uzvarētāji.

Kā ziņots, pēc atkārtotas termiņu pagarināšanas darbus konkursā varēja iesniegt līdz 30.maijam.

Radošās žūrijas vadītājs šogad ir reklāmas aģentūras "Hasan&Partners Somija" dibinātājs, valdes priekšsēdētājs un radošais direktors Ami Hasans. Savukārt festivāla "Golden Hammer" mediju žūrijas vadītājs ir Paskals Vanhaerens, kurš ir mediju aģentūras "Starcom Mediavest" Centrāleiropas un Austrumeiropas reģionālais biznesa direktors Lielbritānijā.

Labākie reklāmas speciālisti savā kategorijā saņem "Grand Prix", "Gold" un "Silverhammer" apbalvojumus, bet izcilākie - "Creativitycase", ko piešķir radošā žūrija, "Mediafolder"- mediju žūrijas augstākais novērtējums, "Access key", kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, "Networkoftheyear" - šo apbalvojumu saņem aģentūru tīkls, kas ieguvis visvairāk punktu absolūtajā vērtējumā. Pirmo reizi tiks pasniegta balva par izcilību PR kategorijā, ko piešķirs sabiedrisko attiecību žūrija.

13.starptautiskais reklāmas festivāls "Golden Hammer" norisināsies Jūrmalā 7.jūnijā un 8.jūnijā.

LETA Nozare.lv