„Swedbank” klientiem mistiski pazūd nauda; banka risina problēmu
Trešdienas rītā nepatīkamu pārsteigumu „Swedbank” sagādāja daudziem saviem klientiem – viņu kontā dubultā bija rezervēta iztērētā nauda, kā dēļ daudzi palika bez naudas. Problēmas vēl nav novērstas.
Bizness un ekonomika

„Swedbank” klientiem mistiski pazūd nauda; banka risina problēmu

Jauns.lv

Vairāki „Swedbank” klienti trešdienas rītā palika bez naudas – bija bloķētas viņu bankas kartes un kontos dubultā rezervēta iztērētā nauda. Daudzi pat tika pasludināti par parādniekiem.

„Swedbank” kliente Ieva Kasjauns.lv pastāstīja, ka trešdien no rīta piedzīvojusi nepatīkamu piedzīvojumu kioskā, pērkot cigaretes. Pārdevējs viņai esot atraucis, ka viņas kontā nepietiekot līdzekļu. Ieva, būdama pārliecināta, ka nav galīga tukšiniece, devās uz tuvāko bankas nodaļu Vecrīgā, Kaļķu ielā, lai noskaidrotu, kas par lietu – kāpēc viņa pēkšņi kļuvusi palikusi bez santīma kabatā?

Bankas nodaļa esot bijusi pilna ar viņai līdzīgiem cilvēkiem, kuri visi kā viens sūdzējās, ka viņiem pēkšņi pazudusi nauda. Nostāvējusi apmēram stundu garā rindā, Ieva saņēma bankas darbiniece atvainošanos, un kļūda tika labota. Klientei iztērēto 98 latu vietā kontā bija rezervēti 140 lati, un viņas konts bija mīnusos – nepietiekot 50 latu. Šī kļūme bija notikusi naktī no otrdienas uz trešdienu un bankas darbinieki viņai nespēja paskaidrot, kāpēc tā ir noticis, jo it kā paši to nezinot.

„Tagad jau viss ir kārtībā, bet tas bija „baigais čakars”, kaut vai ņemot vērā to, ka pārpildītā bankas nodaļā nācās stāvēt stundu garā rindā,” teica bankas kliente.

„Swedbank” preses sekretāre Kristīne Jakubovska apliecinājusi, ka bankas sistēmā konstatēta kļūme, kuras rezultātā vairākām bankas kartēm, ar kurām izdarīti pirkumi citu banku terminālos, aizkavējas naudas noņemšana, bet rezervētā nauda var rādīties dubultā. Speciālisti jau strādājot pie problēmu novēršanas un tuvākajā laikā viss tikšot salabots.

Arī citi „Swedbank” klienti interneta sociālajos tīklos pauž savu sašutumu par savu kontu stāvokli. Kāds bankas klients bija palicis vispār bez naudas, jo „konts bija mīnusos norezervēts”, bet kāds cits klients konstatējis, ka no konta mistiski pazuduši ap 100 latiem.

„Swedbank” interneta mājalapā vēstīts: „Šorīt tehnisku iemeslu dēļ vairākiem norēķinu karšu darījumiem aizkavējās automātiskā rezervācijas atcelšana. Proti, par darījumu noņemtā summa uzrādās vienlaikus arī kā joprojām rezervēta. Patlaban strādājam pie risinājuma, un plānots, ka līdz pēcpusdienai rezervācijas tiks atceltas. Atvainojamies par neērtībām!”

Kasjauns.lv/Foto: Rojs Maizītis

Tēmas