Vairākums Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka biznesa veiksmes pamatā ir risks
Latvijas iedzīvotāji, vērtējot viņiem zināmu uzņēmēju panākumus, biežāk uzskata, ka veiksmes pamatā ir šo cilvēku gatavība riskēt, nevis laba biznesa ideja, zināšanas uzņēmuma darbības jomā vai citi faktori, liecina jaunākais "DNB Latvijas barometra" pētījums.
Arī domājot par to, kas pašus spētu pamudināt veidot savu biznesu, liela daļa iedzīvotāju par adekvātu stimulu uzskatītu lieku naudas līdzekļu pieejamību, bet lieliskas biznesa idejas esamība tiek vērtēta kā mazāk nozīmīgs stimuls savas uzņēmējdarbības attīstīšanai.
"DNB bankas" sabiedrisko attiecību vadītāja Teika Lapsa informēja, ka pētījumā iedzīvotāji arī lūgti raksturot, kādi, viņuprāt, ir lielākie personiskie ieguvumi un zaudējumi, sākot uzņēmējdarbību, un kurus sabiedrībā zināmus uzņēmējus Latvijas iedzīvotāji minētu par paraugu citiem uzņēmējiem, uzskatot, ka no šiem cilvēkiem ir vērts mācīties, kā gūt panākumus biznesā. Eksperti atzīst, ka pētījuma rezultāti raisa interesantus secinājumus par to, kāds ir uzņēmēja prestižs Latvijas sabiedrībā un kādas īpašības, pēc iedzīvotāju domām, nepieciešamas veiksmīgam uzņēmējam.