Volkswagen Golf no pirmās paaudzes līdz pēdējai. FOTO
Cilvēkiem patīk sev radīt pielūgsmes objektus. Priecāties par to, ka arī citi izturas ar bijību un cieņu pret viņu iedomāto ikonu. Lepoties, ka viņa izvēle ir pareiza, jo tāpat domā vēl miljoniem citu. Būtu dumji to neizmantot.
Volkswagen Golf ir kļuvis teju par etalonu kompaktklases automobiļiem. Ja jāraksturo automobiļa lielums, tad droši sakām, ka tas ir lielāks vai mazāks par “golfu”, un visiem viss būs skaidrs. Arī aprēķinot automobiļa vērtību, bieži tiek izmantots jēdziens “par to naudu jau trīs golfi sanāk”. Patīk tas citiem autoražotājiem vai n, bet nosaukums VW Golf ir kļuvis par sinonīmu vārdam “kompaktklase”.
No 1974. gada līdz pat šim brīdim nomainījušās sešas Golf paaudzes. Trīsdesmit astoņu gadu laikā no konveijera noripojuši 29 130 000 šo vidējā izmēra braucamrīku.
Beidzot pienākusi kārta jaunajai, nu jau septītajai pēc kārtas, VW Golf paaudzei. Nevarētu apgalvot, ka šajos gandrīz četrdesmit gados Golf būtu sasniedzis dizaina augstāko punktu. Tā, protams, ir gaumes lieta, taču tā vien šķiet, ka arī paši Volkswagen radītāji ne mirkli nav centušies nostādīt kompakto auto dizaina Olimpa virsotnē. Uzticams, ņiprs, ekonomisks... Šķiet, tas arī ir Golf panākumu kods.
Septiņas garas paaudzes trīsdesmit astoņu gadu garumā. Tad nu pavērsīsim skatienus nedaudz pagātnē, lai soli pa solim izietu visu VW Golf evolūcijas ceļu.