"airBaltic" ieceļ komercdirektoru
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" ir iecēlusi Mihaelu Grimmi komercdirektora amatā, kurš no šī gada sākuma lidsabiedrībā strādāja par pārdošanas un mārketinga vecāko viceprezidentu.
Kā biznesa portālam "Nozare.lv" skaidro "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss, ar Grimma iecelšanu jaunajā amatā tikšot pastiprināts "airBaltic" vadības darbs.
Grimma sasniegumi, strādājot "airBaltic", "iekļauj pārdošanas efektivitātes nozīmīgu paaugstināšanu, kā arī aktīvu un praktisku ieguldījumu pie "airBaltic ReShape" biznesa restrukturizācijas programmas, kas ik mēnesi uzrāda labākus rezultātus, nekā plānots", uzsver Gauss.
Jaunajam komercdirektoram esot vairāk nekā 20 gadu ilga pieredze tūrisma un aviācijas industrijā. Pirms pievienošanās "airBaltic" Grimme bijis pārdošanas un mārketinga direktors "TraviAustria", kas ir IT pakalpojumu sniedzējs tūrisma industrijai Centrālajā Eiropā. Iepriekš kā pārdošanas un mārketinga direktors vācu aviokompānijā "dba" Grimme veicis sekmīgu pārdošanas un mārketinga funkcijas restrukturizēšanu un veicināja "dba" kā biznesa aviokompānijas tēla nostiprināšanu.
Grimme arīdzan esot bijis mārketinga un starptautiskās pārdošanas direktors vācu pārvadātājā "LTU", kurā viņš bija atbildīgs par zīmola maiņu un pārdošanas un lojalitātes programmas stiprināšanu. Viņš ir arī ieņēmis citus ar pārdošanu saistītus amatus "British Airways" un "Deutsche BA".
Grimme ir vācu izcelsmes, 45 gadus vecs, precējies, un ģimenē ir viens bērns.
"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. "airBaltic" ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. "airBaltic" flotē ir 32 lidmašīnas - sešas "Boeing 737-500", astoņas "Boeing 737-300", desmit "Fokker 50" un astoņas "Bombardier Q400Next Gen".
LETA