Prezidents izvēlas ekonomisku hibrīda hečbeku. FOTO
Neparasti vērot valsts prezidentu ekonomiskā ģimenes hečbekā! Tiesa gan nedaudz “uztūnētā”, taču hečbekā!
Auto un tehnoloģijas

Prezidents izvēlas ekonomisku hibrīda hečbeku. FOTO

Jauns.lv

Ikdienā pārvietoties ar hibrīda hečbeku ir bagātu valstu prezidentu prioritāte. Viņiem nevienam nekas nav jāpierāda un velūras paklājiņi nav labklājības un autoritātes simbols.

Dažādās valstīs dažādi prezidenti izvēlas dažādus automobiļus. Citi atbalsta pašmāju ražotājus, citi dod priekšroku glamūram un prestižam. Ar ko brauc mūsu esošie un bijušie valsts vadītāji esam dzirdējuši gana, tāpēc tuvākā nākotnē pavērosim, ar ko savā “karaļvalstī” pārvietojas citu zemju galvas. Īsi sakot, sekojot modes tendencēm, uzsāksim seriālu “prezidents un auto”!

Šoreiz ielūkosimies Francijas valsts vadītāja Fransuā Olanda dienesta garāžā. Un tur mēs redzam Citroen DS5. Kā atceramies, iepriekšējais franču līderis Nikola Sarkozi priekšroku deva citam Francijas autoražotājam - Renault. Taču Fransuā Olands nolēma atteikties no lepniem limuzīniem un deva priekšroku hečbekam ar hibrīda spēka iekārtu.

Francijas vēsturē Citroen augstiem vīriem nav nekas jauns. Savulaik pats Šarls de Gols pārvietojās ar Citroen DS, kurā arī piedzīvoja atentātu 1962. gadā. Vai nu vēstures ietekmē, vai patiesās rūpēs par apkārtējo vidi, Taču Fransuā Olands šā gada 15. maijā uz savu inagurācijas cermoniju Elizejas pilī ieradās tieši Citroen DS5 hibrīda hečbekā.

Standarta bāzes versijā DS5 hibrīds maksā aptuveni 40 000 eiro. Taču tagadējā Francijas vadītāja auto nav gluži standartlomplektācijā. Tas aprīkots ar noņemamu jumtu un izgatavots pēc pasūtījuma.

Nav gan konkrētas ziņas, cik galu galā izmaksājis pieticīgais prezidenta hečbeks, taču pats fakts, ka zem motora pārsega murrā hibrīda iekārta un kā minimums 5,7 litru benzīnrijējs, jau ir ievērības cienīgs. Nedaudz līdzīgs savā pieticībā ir arī Itālijas galva Džordžo Napolitano, taču par to nākamajā sērijā!