Latvijā darbību uzsāk zīmols Queen Lingerie – drīzumā Rīgā atklās pirmo veikalu
Veikala īpašniece Olga Saperina seko ģimenes tradīcijām, kuras tika aizsāktas pirms 20 gadiem (1993. gadā) Liepājā, uzsākot apakšveļas ražošanu.
Bizness un ekonomika
2013. gada 19. septembris, 13:05

Latvijā darbību uzsāk zīmols Queen Lingerie – drīzumā Rīgā atklās pirmo veikalu

Jauns.lv

Drīzumā Rīgas centrā, Tērbatas ielā, durvis vērs pilnīgi jauns koncepta apakšveļas veikals Queen Lingerie.

Veikala īpašniece Olga Saperina seko ģimenes tradīcijām, kuras tika aizsāktas pirms 20 gadiem (1993. gadā) Liepājā, uzsākot apakšveļas ražošanu. Šodien ģimenei piederošais uzņēmums, SIA V.O.V.A. (100% Latvijas kapitāls) ir spējis nostiprināt savas pozīcijas šajā jomā un ierindojas starp trim lielākajiem ražotājiem Baltijas valstīs ar gada apgrozījumu 7,1 milj. EIRO gadā. Liela daļa produkcijas ir guvusi atzinību ārvalstīs, tādēļ lielākā daļa tiek eksportēta.

Tieši tādēļ, SIA V.O.V.A. Valdes priekšsēdētāja Vladimira Zozuļa meitai, Olgai Saperinai, radās doma izveidot savu apakšveļas mazumtirdzniecības ķēdi Latvijā, kas sevī apvienotu gan kvalitāti, gan gaumi un ļautu Latvijas sievietēm papildināt savu veļas klāstu ar pazīstamiem un kvalitatīviem izstrādājumiem, ko nodrošina atpazīstami apakšveļas ražotāji gan Latvijā, gan ārvalstīs.

Zīmola koncepcijas ietvaros veikalos tiks piedāvāti vairāki pazīstami zīmoli un īpaši atlasītas, „special edition” FASHION kolekcijas, kas taps sadarbībā ar dažādiem dizaineriem, tostarp, no Francijas. Veikalos būs nopērkama arī mājas trikotāža no Carloss, Kinga u.c. zīmoliem, būs arī speciāls piedāvājums vīriešiem un bērniem.

Olgas Saperinas tēvs, pazīstamā apakšveļas ražotāja - SIA V.O.V.A. Valdes priekšsēdētājs, Vladimirs Zozuļa smejoties nosaka, ka labprāt meitu redzētu savā vietā, bet neslēpj patiesu prieku par viņas izvēli turpināt iesāktās tradīcijas, padarot Latvijas sievietes skaistākas.

Olga Saperina, kura ilgus gadus strādājusi SIA V.O.V.A., atzīst, ka gūtā pieredze ļāvusi izprast sieviešu vēlmes vēl labāk un iemantotās zināšanas pielietot jau jaunā kvalitātē, atverot veikalus ar skanīgu nosaukumu Queen Lingerie.

Veikalu projekta izstrādē liels akcents likts uz cenas – kvalitātes attiecību, īpaši gādājot, lai preces tiktu nodrošinātas par demokrātiskām cenām, padarot luksusu pieejamu plašam pircēju pulkam.

Olga Saperina atklāj, ka ļoti augstu vērtē savu vecāku spēju arī krīzes laikā saglabāt uzņēmuma autonomiju un nepārdot to ārvalstu investoriem, tāpēc viņai ir ļoti labs piemērs kam sekot, jo arī Olga plāno veikala ķēdi veidot par saviem līdzekļiem.

„Uzskatu, ka jaunā veikala atklāšana ir svētki gan mums, uzņēmumam, gan arī Latvijas sievietēm, jo tagad ir vēl viena jauna vieta, kur mums padarīt sevi vēl krāšņākām, skaistākām, iepriecējot ne tikai ķermeni, bet arī sirdi un sajūtas, jo tikai mēs sievietes apzināmies, cik lielā mērā skaista apakšveļa, var pacilāt mūsu noskaņojumu un vairot pašvērtību,” noslēgumā piemetina Olga.

Pirmajos mazumtirdzniecības ķēdes darbības gados plānots atvērt aptuveni 10-15 veikalus ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs.

Uzņēmums ienāk tirgū ar jaunu vizuālo dizainu un īpaši izstrādātu logotipu, kurā dominē vienmēr aktuālie un arī klasiskie sarkanie un baltie toņi, kas akcentē un pievērš uzmanību zīmola nosaukumam – Queen Lingerie. Karlīna Timofejeva/Publicitātes foto

Tēmas