Latvijas tirgū ienāk inovatīva komunikāciju platforma
Bizness un ekonomika

Latvijas tirgū ienāk inovatīva komunikāciju platforma

Jauns.lv

Latvijas tirgū ienāk inovatīva Alcatel-Lucent OpenTouchTM apvienoto biznesa komunikāciju platforma. Šāda IT platforma lietotājiem nodrošinās iespēju savstarpēji produktīvi darboties komandās neatkarīgi no tā, kādi komunikācijas rīki tiem pieejami – Skype, analogais telefons, planšetdators, mobilais tālrunis vai personālais dators.

OpenTouchTM platformas ieviešana uzņēmumos ir būtisks ieguldījums darbinieku kopdarba un uzņēmuma iekšējo procesu efektivitātes celšanā. Unikālo programmatūru piedāvā biznesa komunikāciju risinājumu uzņēmums Adventus Solutions sadarbībā ar sistēmas izstrādātāju starptautisko sakaru tehnoloģiju uzņēmumu Alcatel-Lucent.

Procesu izpētes un analīzes centrs Yankee Group veica pētījumu, kura rezultāti liecina, ka darbinieku kopējā produktivitāte palielinājusies par 40% no brīža, kad darbinieki tika nodrošināti planšetdatoriem un viedtālruņiem. Šādas iekārtas nodrošina iespēju lietot e-pastu, saņemt tūlītējas ziņas un piedalīties video konferencēs, atrodoties arī ārpus savas darba vietas. Šādas platformas ieviešana uzņēmumos ir ne tikai dzinējspēks celt komunikāciju un kopdarbu uz nākamo līmeni, bet arī rada lielāku atdevi, palīdzot darbiniekiem strādāt produktīvāk un jūsu klientiem būt vairāk apmierinātiem.

Šāda platforma apvieno daudzveidīgas komunikācijas ierīces, vairākus dalībniekus un multimediju platformas atbalstu kā daļu no darba ikdienas. Tādas mūsdienu tehnoloģijas kā viedtālruņi un planšetdatori komunikāciju bagātina ar video konferenču nodrošinājumu, pilnvērtīgu integrēšanos sociālajos medijos, tūlītēju ziņu saņemšanu un aplikācijas, kas atvieglo komunikāciju.

OpenTouchTM ieviešana savās darbavietās ir investīcija, kas atmaksājas. Mēs jau ilgus gadus darbojamies komunikāciju, tehnoloģiju un klientu apkalpošanas nozarēs. Iekrātā pieredze palīdz izprast potenciālo klientu vēlmes. Jebkuram uzņēmējam ir svarīgi, lai uzņēmuma iekšējā komunikācija būtu produktīva, kvalitatīva un darbinieki augtu līdzi tehnoloģijām. Tāpat viens no primārajiem aspektiem uzņēmuma konkurētspējas attīstīšanā ir attiecību veidošana ar potenciālajiem un esošajiem klientiem, ko spēj nodrošināt konferences video formātā, padarot tās personiskākas. Lai arī šīs platformas apraksts izklausās visai sarežģīti, tomēr pašos pamatos tā ir pārsteidzoši vienkārša un tajā pašā laikā nodrošina izcilu produktivitāti,” saka Armands Bunkovskis, SIA Adventus Solutions projektu vadītājs.

Ikvienam uzņēmumam, kas savā ikdienas komunikācijā izmanto konferences zvanus, tostarp, ja darbinieki neatrodas vienā valstī, piedāvātā sistēma palīdz atrisināt iespējamās sazināšanās problēmas. Tiklīdz kaut ko ir nepieciešams operatīvi paveikt, cilvēki spēj nekavējoties organizēties un pilnvērtīgi strādāt, vairs šim nolūkam nesanākot kopā vienā telpā. Saruna nav jāpārtrauc, ja kāds aizkavējies kolēģis vēlas pievienoties pēc konferences sākšanās. Tiek nodrošināts ļoti liels potenciālo lietotāju skaits, turklāt visas opcijas ir iespējamas uz dažādiem komunikāciju rīkiem (viedtālruņi, dators, fiksētie telefoni u.c.), kas sarunu procesu padara plūstošāku. Tāpat katrs šīs ierīces lietotājs var to personalizēt tieši savām vajadzībām, tādējādi praktiski apliecinot platformas fleksibilitāti un plašo iespēju spektru.

OpenTouchTM komunikācija nodrošina:

-

   Vairāku komunikācijas ierīču apvienošanu.

Darbinieki savu neklātienes sarunu pavisam vienkārši var veikt, katram lietojot sev attiecīgā brīdī pieejamās ierīces – mobilos telefonus, planšetdatorus, fiksētos tālruņus un datorus. Rīku dažādība lietotājam nodrošina komfortu un izvēli dažādās situācijas – konkrētajā brīdī atrodoties darbā, mājās vai kafejnīcā u.tml.

-

   Vairāku dalībnieku iesaistīšanu.

Konferenču zvani, kad vairāki cilvēki vienlaicīgi, atrodoties dažādās pasaules vietās, var komunicēt viens ar otru, neizjūtot nekādu diskomfortu vai tehniskus traucējumus. OpenTouchTM piedāvātās iespējas un konferenču zvani, savstarpēji mijiedarbojoties, atvieglo jebkuram uzņēmumam gan iekšējo, gan ārējo komunikāciju, tādā veidā palielinot kompānijas darba efektivitāti.

-   Multimediju platformas atbalstu.

Augstas kvalitātes video, nepārtraukta ziņu saņemšana un web-konferenču iespējas piedāvā jebkuram šīs iekārtas lietotājam izbaudīt bagātīgu un kvalitatīvu komunikācijas servisu. Darbinieki nepārtraukti var uzturēt sakarus, veidot nepārtrauktu sadarbību ar kolēģiem, partneriem, kā arī pilnvērtīgāk dalīties ar informāciju. Ļoti būtiski, ka uzņēmuma iekšējo komunikāciju var veikt arī caur sociālo mediju tīkliem – sākot ar dažādām īsziņām vai ekspromti ierakstītiem (ad-hoc) video līdz pat iepriekš plānotai videosaziņai, kas viņu sadarbību padara vēl dziļāku un interaktīvāku.

OpenTouchTM

lielākā priekšrocība ir kā, ka šis ir vienots programmatūras risinājums, to var vienkārši instalēt uz viena servera vai izvietot nomātā vietā datu centrā. Turklāt šī programmatūra ir vienkārši integrējama ar jau uzņēmumos ieviestiem citiem IT risinājumiem darbinieku komunikācijai un kopdarbam – piemēram, Microsoft Lync aplikācijām, ko var papildināt ar dalībnieku audiokonferenču sistēmām, pielikt klāt telefonijas bāzi.

Šāda programmatūra palīdz ikdienas darbu padarīt ērtāku, pazūd agrākā saziņas sarežģītība, kad viens komunikācijas instruments tiek pretnostatīts citam. Lietotāji var paši izvēlēties, kā un ar ko viņi sazināsies, pielāgojoties konkrētajai situācijai un personificējot komunikāciju paša ērtībām – piemēram, esot ceļā, var pieslēgties no mobilā telefona vai planšetdatora.

Adventus Solutions piedāvā vairākus komplektus, un katrs uzņēmējs to var pielāgot savām vēlmēm vai uzņēmuma specifikai:

•   

OpenTouchTM Business Edition.

Izdevīgs uzņēmumiem, kur strādā no 50 līdz pat 1500 darbiniekiem, kam ikdienā ir nepieciešamība pēc augstas kvalitātes iekšējās un ārējās komunikācijas. OpenTouchTM Business Edition nodrošina vienoto platformu komunikācijas servisiem – no vienkāršas biroja telefonijas līdz pat attīstītākajiem komunikāciju rīkiem. Produkts atbalsta multiiekārtu darbību, pilnu vietējo multimediju platformu, videokonferences. Instalācijai nepieciešams viens serveris (fizisks vai virtuāls). Visu iespēju pārvaldīšana notiek ar vienas iebūvētas aplikācijas palīdzību.

•   

OpenTouchTM Multimedia Services.

Der uzņēmumiem, kas jau ir Alcatel-Lucent OmniPCX™ Enterprise komunikācijas serveru lietotāji un grib iegūt OpenTouchTM sniegto pakalpojumu klāstu. Arī šo konfigurāciju var pilnībā vai daļēji virtualizēt. Arī šādu OpenTouchTM Multimedia Services var izmantot līdz 1500 lietotājiem, un tai piemīt visas iespējas, kas pieejamas OpenTouchTM Business Edition risinājumam.

Biznesa komunikācijā strauji pieaugošais ātrums pieprasa, lai darbinieki varētu sazināties ar citiem kolēģiem jebkurā laikā, turklāt neatkarīgi no tā, kādas iekārtas attiecīgajā brīdī ir viņu rīcībā. Adventus Solutions piedāvātā programmatūra palīdz uzņēmumā radīt vidi, kas sniedz iespēju izveidot gan efektīgu, gan efektīvu lēmumu pieņemšanas mehānismu, tādējādi nodrošinot uzņēmuma darbības kvalitāti un sniedzot tam neierobežotu telpu savas attīstības veicināšanai.

Par Adventus Solutions

ADVENTUS SOLUTIONS ir IT un komunikāciju tehnoloģiju nozares eksperti, kuru darbu virza komandas vērtības ar skatu uz klientu, uzņēmuma un nozares nākotni. Saviem klientiem uzņēmums piedāvā balss, datu un unificēto komunikāciju, kontaktu centru, video un brīvroku komunikāciju, datu drošības risinājumus, kā arī šo risinājumu ieviešanas un uzturēšanas pakalpojumus un konsultācijas. Partnerība ar nozares līderiem Alcatel-Lucent, Jabra, Genesys, WatchGuard u.c. ļauj Adventus Solutions realizēt jebkuras sarežģītības projektus ar izpratni par klientu vēlmēm, attaisnojot to ilggadējo uzticību. ADVENTUS GROUP un tā klientu panākumus nodrošina profesionāļu komanda ar vairāk kā 10 gadu pieredzi nozarē un pārstāvniecībām Baltijas valstīs, Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā. Plašāka informācija: www.adventus.lv

Raksts tapis sadarbībā ar Alcatel-Lucent OpenTouchTM/Publicitātes foto

Tēmas