Krievu aviokompānijai pasprūk šausminoša taisnība par to, kādēļ lidojumā nedrīkst mainīt sēdvietu
Krievijas zemo cenu lidsabiedrība “Pobeda” pārbiedējusi savus sekotājus sociālajos tīklos ar visnotaļ īpatnēju ierakstu, kurā, cita starpā, vairākos punktos izskaidrots, kādēļ pasažieriem jāsēž biļetē norādītajā sēdvietā un nekur citur.
Kādā no “Pobeda” ierakstiem “Facebook” bija izlasāms, ka vietas nedrīkst mainīt, jo tas varētu būtiski apgrūtināt personu identitātes noteikšanu aviokatastrofas gadījumā.
Aviokompānijai “Aeroflot” piederošās mazās lidsabiedrības sociālajos tīklos bija teikts: “Jums atvēlētā sēdvieta ir norādīta reģistrēto pasažieru sarakstā, līdz ar to mainīt vietu nevajadzētu, lai pēc katastrofas jūs nesajauktu ar kādu citu.”
Ierakstu publicējis kāds nogrēkojies ārštatnieks
Krievu medijs Openmedia.io vērsās pie pārvadātāja ar jautājumu, vai šis tiešām ir vadības sankcionēts sociālo tīklu saturs uz ko “Pobeda” preses sekretāre Jeļena Attikova atbildēja, ka konkrēto ierakstu ir veidojis kāds ārštata darbinieks, kurš atbild par kompānijas saturu internetā un komunikāciju sociālajos tīklos.
Pēc šī paskaidrojuma biedējošais “Facebook” ieraksts ātri vien pazuda un tā vietā parādījās informācija par lētiem ceļojumiem un atpūtas iespējām Itālijas dienvidos.
Krievu interneta medijam gan izdevās saglabāt ekrānšāviņus ar stindzinošo skaidrojumu: