Kompānija "Kellog's" spiesta atvainoties par rasistisku zīmējumu uz pakas
Populārais brokastu pārslu ražotājs "Kellog's' spiests atvainoties patērētājiem par sava izstrādājuma pakas dizainu pēc tam, kad kāds cilvēks tviterī norādīja uz rasismu, vēsta portāls People.com.
Otrdienas rītā rakstnieks un komiķis, 42 gadus vecais Saladins Ahmeds tviterī publiskoja attēlu, kurā redzama pārslu "Corn Pops" pakas otra puse. Ierasts, ka nereti brokastu pārslu iepakojumus rotā animācija - lai bērniem interesantāk -, un Ahmeda tvīts zibenīgi kļuva populārs - šim tvitera lietotājam ir vairāk kā 70 000 sekotāju.
Konkrēto pārslu paveidu rotā stāsts par kukurūzu rotaļāšanos iepirkšanās centrā, un starp desmitiem vienas krāsas kukurūzu izceļas apkopēja tēls - tas ir manāmi tumšākā tonī nekā pārējie tēli.
Ahmeds rakstīja: "It kā sīkums, taču kāpēc vienīgā tumšā kukurūzas pārsla uz pakas ir tieši apkopējs? Tas bērniem māca rasismu," viņš skaidroja, piebilstot, ka viņa mazais "blenž uz to paku" un tāpat vēl miljoniem citu bērnu visā pasaulē..."
hey @KelloggsUS why is literally the only brown corn pop on the whole cereal box the janitor? this is teaching kids racism. pic.twitter.com/Nh7M7IFawW
— Saladin Ahmed (@saladinahmed) October 24, 2017
"Kellog's" uz tvītu reaģēja pēc dažām stundām un skaidroja, ka uzņēmums ir par rasu vienlīdzību un iecietību: "Mēs nevēlējāmies nevienu aizskart. Mēs atvainojamies. Mākslas darbs jau tiek pārstrādāts un pakas ar jauno dizainu jau drīzumā būs veikalos".
Kellogg is committed to diversity & inclusion. We did not intend to offend – we apologize. The artwork is updated & will be in stores soon.
— Kellogg's (@KelloggsUS) October 24, 2017
Tās pašas dienas vakarā TV programmā "USA Today" uzņēmuma pārstāvis bija spiests skaidroties par radušos pārpratumu kastes dizainā, kā arī izsūtīt oficiālu paziņojumu, ka atvainojas saviem patērētājiem.
"Mēs ļoti nopietni uztveram atgriezenisko saikni, un mūsu nodomi nekad nav bijuši rasistiski," sacīja "Kellog's" pārstāvis Kriss Čārlzs.