30 sekunžu reklāmas pauze seriāla "Lost" noslēguma epizodē maksās 900 000 ASV dolāru
Amerikāņu televīzijas tīkls ABC par 30 sekunžu garu reklāmas pārtraukumu seriāla "Lost" ("Pazudušie") noslēguma sērijā, kas tiks demonstrēta 23.maijā, plāno ieņemt 900 000 ASV dolārus (470 700 latus).
Šī cena ir krietni lielāka par to, par kuru televīzijas tīkls pārdeva reklāmas pārtraukumu seriāla laikā - saskaņā ar industrijas žurnāla "Advertising Age" informāciju, augstākā summa bija aptuveni 213 000 ASV dolāru (111 400 latu).
Parasti tik augsts reklāmas tarifs tiek piemērots televīzijas pārraidēm, kas piesaista lielu skatītāju skaitu, īpaši pieaugušos vecumā no 18 līdz 49 gadiem. Pagaidām šajā sezonā seriāls "Lost" ("Pazudušie") piesaista vidēji 12,02 miljoni skatītāju. Lai arī tas ir vairāk, salīdzinot par pagājušā gada 11,2 miljoniem, laikā no 2004. līdz 2006.gadam seriālu skatījās vairāk nekā 15 miljoni cilvēku.
Tomēr daudzus reklāmdevējus interesē ne tik daudz tas, cik cilvēku skatās seriālu, bet gan - cik liels ir fanu aizrautības līmenis. "Ir daudz reklāmdevēju, kas gatavi maksāt saprātīgu uzcenojumu, investējot raidījumos, kas rada tik aizrautīgu un kaislīgu fanu bāzi," žurnālam "Advertising Age" norādīja kompānijas "Interpublic Group of Cos." izpilddirektors Kriss Meigels. "Bez šaubām, tajā ir vērtība."
2005.gadā 30 sekunžu ilga reklāmas pauze seriāla "Everybody Loves Raymond" ("Visi mīl Raimondu") noslēguma epizodē maksāja 1,3 miljonus ASV dolāru, tikmēr reklāma seriāla "Friends" ("Draugi") noslēguma epizodē 2004.gadā maksāja no 1,5 līdz 2,3 miljoniem ASV dolāru.
kasjauns.lv/LETA/Foto: Bulls Press