"Forbes" par preču zīmes piesavināšanos iesūdz Krievijas Dagestānas uzņēmumu
Biznesa žurnāls "Forbes" ir uzsācis tiesvedību pret Krievijas Dagestānas republikas uzņēmumu, kas, piesavinoties "Forbes" preču zīmi, izdevis nelicencētu "Forbes" īpašo izdevumu par to, kā nodarboties ar biznesu Dagestānā.
Viltus "Forbes" "īpašā izdevuma" vāku rotāja attēls, kurā redzams jūras krastā stāvošs uzņēmējs ar Kaukāza iedzīvotājiem raksturīgo pūkaino vilnas cepuri galvā. To rotāja virsraksts "Kā vairot kapitālu Dagestānā".
Pērn publicētais izdevums bija piesavinājies "Forbes" vārdu, izmantojot ASV biznesa žurnālam raksturīgās krāsas un logo.
"Forbes" zīmola īpašniece "Forbes Media" ir vērsusies Dagestānas republikas Arbitrāžas tiesā ar prasību par nelikumīgu preču zīmes izmantošanu, teikts paziņojumā, kas ievietots "Forbes" Krievijas izdevuma mājaslapā "Forbes.ru".
Žurnāls informē, ka prasība iesniegta 2.augustā un pirmā tiesas sēde gaidāma 16. septembrī.
Dagestānas uzņēmums ""Neftjaņik", pret kuru tiesā vērsies "Forbes", komentārus pagaidām nav sniedzis.
BNS