Britu aktīvisti atkal rīko kampaņu pret "The X Factor" dziesmu Ziemassvētku topā
Britu aktīvisti šogad atkal rīko kampaņu, lai nepieļautu mūzikas realitātes šova "The X Factor" kārtējo uzvaru Ziemassvētku nedēļas topā.
Sociālo komunikāciju vietnes "Facebook" kampaņai, kuras mērķis ir "Nirvana" dziesmas "Smells Like Teen Spirit" uzvaras panākšana, domubiedros piereģistrējušies vairāk nekā 100 000 atbalstītāju.
Šā gada Lielbritānijas Ziemassvētku nedēļas pārdošanas topa reālākie pretendenti ir šova "The X Factor" uzvarētāja singls un BBC koru dziedāšanas realitātes šova "The Coir" dalībnieces, britu karavīru sievu koris "Military Choir".
Atbalstu paudis arī 2009.gada kampaņas rīkotājs Džons Morters, pateicoties kura centieniem togad par Ziemassvētku nedēļas pirktāko singlu kļuva "Rage Against The Machine" dziesmas "Killing In The Name", gāžot no troņa četrus gadus valdījušās "The X Factor" šova dziesmas.
Morters izplatījis aicinājumu cilvēkiem, kas atbalstīja viņa 2009.gada kampaņu, iesaistīties arī šā gada projektā.
"Nirvana" dziesmu kampaņas autori izvēlējušies saistībā ar šogad svinēto grupas albuma "Nevermind" iznākšanas 20.gadadienu.
Par jauno kampaņu padzirdējusi arī grupas "Nirvana" atlikušie dalībnieki, paziņojot, ka Lielbritānijā atkārtoti izlaidīs singlu "Smells Like Teen Spirit".
"Mēs izdzirdējām par kampaņu, lai "Nirvana" dziesma "Smells Like Teen Spirit" kļūtu par Ziemassvētku pirktāko singlu Lielbritānijā. Izskatās, ka ierakstu studija atkārtoti izlaidīs singlu ierobežotā metienā!" teikts grupas paziņojumā "Facebook" profilā.
Lai ietekmētu Ziemassvētku nedēļas topa rezultātus, mūzikas faniem laika posma no 18.-24.decembrim jāiegādājas dziesma jebkurā likumīgā mūzikas lejupielādēšanas vietnē.
Kampaņas autori iedvesmojušies no 2009.gada Ziemassvētku pirktāko singlu topa, kur pēc līdzīgas kampaņas dramatiskā cīniņā uzvarēja amerikāņu alternatīvās grupas "Rage Against The Machine" dziesma "Killing In The Name".
"Rage Against The Machine" atbildē 2010.gada vasarā sniedza bezmaksas koncertu Lielbritānijā.
Kampaņu toreiz uzsāka britu talantu šova "The X Factor" nīdēji, lai nepieļautu, ka Ziemassvētku topa pirmo vietu jau piekto gadu pēc kārtas ieņemtu kāda šova dalībnieka dziesma, tā vietā mudinot mūzikas mīļotājus panākt "Rage Against The Machine" dziesmas "Killing In The Name" uzvaru.
2010.gadā par Ziemassvētku nedēļas pirktāko singlu kļuva "The X Factor" uzvarētāja Meta Kārdla debijas singls, Bifija Klairo dziesmas "Many of Honor" versija.
LETA