„Facebook” spiests maksāt 10 miljonus par nekorektu, uzbāzīgu reklāmu
No solīdas summas – 10 miljoniem ASV dolāru – pēc tiesas lēmuma nāksies šķirties sociālā tīkla „Facebook” vadībai. Iemesls: nekorekta reklāma Markam Cukerbergam piederošajā vietnē.
Nauda būšot jāatdod labdarības fondiem. Tā lēmuši cietušie, prasības iesniedzēji. Tiesāšanās iemesls bija reklāma, kurai netika pievienota opcija no tās atteikties un neredzēt. Pie iespējas klikot „Like” nebija norādīta opcija, kas piedāvā izvēlēties paziņas, kam šo reklāmu rekomendēt – tā „aizgāja” pie visiem saistītajiem lietotājiem.
Pret šo reklāmu prasību tiesā iesniedza uzreiz 5 „Facebook” lietotāji.
„Bet tas taču ir reklāmas biznesa Svētais Grāls,” tiesā argumentēja Cukerbergs.
Tiesvedība ilga 6 mēnešus un beidzās par labu prasības iesniedzējiem, proti, konkrēto reklāmu atzina par uzmācīgu un nekorektu. „Facebook” kompānija atteicās sniegt jebkādus komentārus par spriedumu, kas paredz uzņēmumam šķirties no 10 miljoniem ASV dolāru.