Pirmo reizi "The New York Time" ieņēmumi no lasītājiem pārsniedz ienākumus no reklāmas
Pērn pirmo reizi laikraksta "The New York Times" pastāvēšanas vēsturē ieņēmumi no lasītājiem un abonentiem pārsnieguši ienākumus no reklāmas pārdošanas.
Avīzes ceturtā ceturkšņa peļņa pieaugusi vairāk nekā trīs reizes, sasniedzot 176,8 miljonus dolāru (91,75 miljonus latu), lai gan lielāko daļu no šīs summas veidoja 164 miljoni dolāru, kas iegūti, pārdodot laikrakstam piederošo daļu tīmekļa vietnē "indeed.com".
Tomēr izdevumam vienalga izdevies pārsniegt vairumu prognožu, peļņai sasniedzot 32 centus par akciju.
Savukārt ieņēmumi pieauguši par 5,2%, minētajā laika posmā sasniedzot 575 miljonus dolāru (298,4 miljonus latu).
2012.gadā kopumā uzņēmums nopelnījis 133 miljonus dolāru, salīdzinot ar 2011.gadā piedzīvotajiem zaudējumiem 39,7 miljonu dolāru apmērā.
Bijušais britu raidsabiedrības BBC ģenerāldirektors un pašreizējais "The New York Times" vadītājs Marks Tompsons atzīst, ka uzņēmumam klājas arvien labāk, un ceturkšņa laikā laikraksta digitālās versijas abonentu skaits pieaudzis par 13%, sasniedzot 668 000.
Līdz ceturtā ceturkšņa beigām laikrakstu "The New York Times" un "The International Herald Tribune" maksas abonentu skaits pieaudzis par 13%, sasniedzot 640 000.
Saistītajam laikrakstam "Boston Globe" ir 28 000 maksas abonentu, kas ir par 8% vairāk nekā 2012.gada trešajā ceturksnī.
Par piekļuvi laikraksta portālam internetā "NYTimes.com" kompānija samaksu sāka prasīt 2011.gada martā, bet kopš šī paša gada "Boston Globe" vietne pieejama tikai abonentiem.
LETA, Foto: AFP/LETA