ASV pasts izlaidīs apģērbu kolekciju
Cīnoties ar finansiālām likstām, ASV pasts nolēmis laist klajā apģērbu kolekciju.
Pasts, kas piegādā gandrīz 40 procentus no visiem sūtījumiem pasaulē, otrdien paziņoja par apģērbu un aksesuāru kolekcijas izlaišanu sadarbībā ar kompāniju "Wahconah Group, Inc.".
"Šīs sadarbības rezultātā pasts būs funkcionālās modes virsotnē," teica uzņēmuma pārstāvis Stīvens Mills. "Galvenokārt tiks ražoti apģērbi un aksesuāri, kas paredzēti aizsardzībai no lietus, karstuma un sniega. Ar tehnoloģiju palīdzību tiks izveidoti "gudrie apģērbi" jeb valkājamas elektroierīces."
2012.gadā ASV pasta zaudējumi trīskāršojās, sasniedzot 15,9 miljardus dolāru (8,36 miljardus latu). Pasta nedienās vainojama sīvā konkurence un stingri pensiju fonda noteikumi, kurus uzņēmums uzskata par apgrūtinošiem un netaisniem.
Pasts norādīja, ka "Wahconah" Ņujorkā izrādīšot kopīgā darba augļus modes industrijas pārstāvjiem. Apģērbi, ko tirgos "galvenajos tirdzniecības centros un specializētajos veikalos", sākumā būs paredzēti tikai vīriešiem, taču tiek plānota arī sieviešu kolekcija.
LETA