Šokolādes mīļotāji sūdzas par izmaiņām "Cadbury" garšā pēc ražotāja pārdošanas
Britu šokolādes mīļotāji sūdzas par izmaiņām "Cadbury" populārākās šokolādes tāfelītes garšā pēc ražotāja pārdošanas ASV pārtikas uzņēmumam "Kraft Foods Inc.", vēsta "Daily Telegraph".
"Cadbury" piena šokolādi "Dairy Milk" ražo kopš 1905.gada, un tā ir Lielbritānijā populārākā šokolāde.
Taču kopš 2010.gada, kad ASV uzņēmums "Kraft Foods" nopirka "Cadbury", ražotājs mainījis šokolādes batoniņa izskatu, kantainos gabaliņus aizstājot ar noapaļotiem šokolādes gabaliņiem. Tomēr ražotājs noliedz, ka kādā veidā būtu mainījis šokolādes recepti.
Tomēr šokolādes mīļotāji ir neapmierināti ar jauno izskatu, paužot arī pārliecību par izmainīto garšu.
Simtiem britu interneta forumos norāda, ka "Dairy Milk" šokolāde kļuvusi "taukaināka", "pārāk salda" vai "šķebinoša".
Kritizētāji ASV ražotāju apsūdz arī britu "kultūras vandalismā", izmainot simts gadu veco šokolādes recepti.
Šokolādes mīļotāji arī ir neapmierināti, ka jaunās versijas batoniņš ir par četriem gramiem vieglāks, taču tāpat maksā 0,59 sterliņu mārciņas (0,49 latus).
LETA