
"Es jums parādīšu, kā tapa "Shein Club"" - sieviete dalās, kur, iespējams, tika iegādātas drēbes

Kāda "TikTok" lietotāja dalījusies pārdomās par to, kā "Shein Club" varētu būt ticis pie drēbēm, ko pārdod internetveikalā "Shein".
Daudzi cilvēki runā un spekulē par "Shein Club" veikalu, kas nesen tika atvērts Brīvības ielas un Raiņa bulvāra krustojumā, iepretim Brīvības piemineklim, jo ir noskaidrots, ka pats "Shein" noliedz jebkādu saistību ar to.
Lietotāja ar segvārdu Rebekija platformā "TikTok" publicējusi video, kurā saviem sekotājiem atklāj, kā – viņasprāt – "Shein Club", iespējams, ticis pie drēbēm no "Shein". Video viņa iesāk ar vārdiem: "Es jums parādīšu, kā tas tapa, bet man nav skaidrs, kā viņiem neienāca prātā, ka izmantot preču zīmi nav okei, ka pats "Shein" nebūs ar to mierā."
Nākamajā brīdī viņa pagriež kameru pret savu klēpjdatoru un parāda atvērtu kādas noliktavas mājaslapu – Merkandi –, kur redzams, ka tiek pārdoti "Shein" apģērbu komplekti. Piemēram, vienā komplektā ir no 500 līdz pat 2000 apģērba vienībām, un cena par vienu komplektu svārstās no 2,89 līdz 3,42 eiro.
"Protams, es nesaku, ka tieši no šejienes [drēbes tika pirktas], bet šādu lapu ir pilns internets," norāda Rebekija. Viņa turpina, daloties ar informāciju, ka internetā iespējams atrast dažādu noliktavu mājaslapas, kur tiek piedāvāti šādi apģērbu komplekti. Konkrētajā brīdī viņa rāda, ka "Merkandi" lapā pieejams "Shein" apģērbs.
@rebekija Interesanti paskatīties kā tas beigsies 🤭
♬ original sound - Rebekija
"Viņi nopērk tur kravu un tad tirgo," skaidro "TikTok" lietotāja, paužot arī neizpratni par to, kāpēc "Shein Club" dibinātāji izvēlējušies savā logotipā izmantot nosaukumu "Shein" un pārdod drēbes ar "Shein" birkām.
Protams, lietotājas teiktais ir tikai spekulācija – nav pierādīts, ka tieši šādā veidā uzņēmums būtu ticis pie drēbēm. Pats "Shein" korporatīvās komunikācijas vadītājs Robins Kīlijs informēja portālu Jauns.lv, ka "Shein" produkti ir pieejami tikai tiešsaistē — oficiālajā vietnē un lietotnē. Jebkuri veikali Latvijā, kas uzdodas par "Shein" veikaliem, nav apstiprināti no uzņēmuma puses un nav ar to saistīti. Tāpēc "Shein" nevar garantēt, ka tajos piedāvātās preces ir autentiskas un kvalitatīvas.
" "Shein" rīko pop-up pasākumus, taču klienti par tiem vienmēr uzzina tieši no mums — mūsu sociālo tīklu kanālos," norādīja Kīlijs. "Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai risinātu situāciju saistībā ar šo veikalu un pasargātu mūsu klientus Latvijā," viņš piebilda.
Jauns.lv ir vērsies pie “Shein Club” kontaktpersonas ar jautājumu, lai noskaidrotu, kas turpmāk notiks ar veikalu, taču atbildi pagaidām nav izdevies saņemt. Jauns.lv arī jau iepriekš ziņoja, ka šobrīd vairs nav pieejami "Shein Club" sociālie tīkli platformās “TikTok” un “Instagram”. Neskatoties uz to, Jauns.lv novērojis, ka veikals joprojām turpina darbu.