"Šie cīsiņi bijuši īpaši - gardāki par jebkuriem citiem!" Kurjera sirsnīgais žests dziļi aizkustina ģimeni
Ar sirsnīgu vēsti sociālajā vietnē "Facebook" dalījusies māmiņa Liene. Viņa bija aizmirsusi atjaunot bērnam maksājuma karti, tādēļ viņš ar to nav varējis norēķināties veikalā. To redzējis kāds vīrietis, kurš par preci samaksājis bērna vietā.
"Skaisti iesācies gads! "Omniva Latvija", vai jūs, lūdzu, varētu nodot sveicienu savam kurjeram, kas 3. janvārī Augšlīgatnes "Elvi" veikalā ap plkst. 15:00, stāvot rindā aiz mana dēla, redzot, ka puika nevar norēķināties par preci, izdarīja to viņa vietā?"
Liene paskaidro, ka dēls nevarēja samaksāt, jo viņa maksājuma kartei bija beidzies derīguma termiņš, un ģimene, gadu mijā aizņemta, bija piemirsusi to atjaunot. Situācija gan nebija neatliekama – dēls bija izvēlējies cīsiņus, ko vakarā gribējis cept uz ugunskura. Redzot situāciju, kurjers no "Omniva" piedāvāja apmaksāt pirkumu dēla vietā.
Liene raksta, ka dēls bijis gatavs preci atstāt un doties mājās pēc naudas, bet šis nezināmais cilvēks "piedāvājis par preci samaksāt". Dēls, lai arī svešinieku nepazina, pamanījis, ka uz viņa apģērba bijis rakstīts "Omniva", kas ļāva nojaust, ka tas nav nejauši.
Liene īpaši uzsver: "Bērns šo personu nepazina, bet viņam uz apģērba esot bijis rakstīts "Omniva", tad nu pieņemam, ka tas nav nejauši." Dēls pateicies kurjeram personīgi, taču māmiņa vēlējusies pateicību izteikt publiski, jo šis notikums viņu dziļi aizkustinājis.
"Pateicoties jums, pasaulē ir par dažiem cilvēkiem vairāk, kas tic brīnumiem. Gads iesācies skaisti! Lai arī jūsu ikdiena piepildīta ar skaistiem brīnumiem," raksta Liene. Māmiņa piebilst, ka šie cīsiņi bijuši īpaši – gardāki par jebkuriem citiem.
Kā vēlāk raksta sieviete, ar "Omniva" starpniecību izdevies atrast šo cilvēku ar "zelta sirdi" - Raivi Kamberkalnu. "Esam atraduši šo labo cilvēku! Paldies, paldies, paldies! Sirds jums ir īstajā vietā!"