Auto ziņas: jaunā Cupra Tavascan tests

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Cupra Tavascan ražots uz Volkswagen MEB elektromobiļu platformas, un tehniski tam daudz kopīga ar vidējā lieluma modeļiem kā ID.4 un ID.5. Bet dizains ir 100% Cupra.

Īpašu izskatu tam pieškir gaismas tehnika un ventilācijas atveres priekšējā pārsegā. Tavascan kopumā uzskatāms par sportback tipa automobili, jo bagāžnieks atveras kopā ar stiklu. Tas ir ievērojami lielāks nekā Cupra Born, un, atšķirībā no citiem elektromobiļiem, ir arī dubultā grīda. Tavascan salons ir kā izlieta zinātniskās fantastiskas filmu dekorācija. Tomēr nav aizmirsts par pamatvērtībām, kas ir pareiza sēdpozīcija un pret vadītāju pavērsts centrālais ekrāns.

foto: Ekrānuzņēmums
Cupra Tavascan ir divas modeļu versijas, kas atšķiras ar jaudu un piedziņas veidu.
Cupra Tavascan ir divas modeļu versijas, kas atšķiras ar jaudu un piedziņas veidu.

Stūres pārnesums ir gana īss, lai Cupra Tavascan enerģiski ienirtu pagriezienos. Cupra Tavascan ir divas modeļu versijas, kas atšķiras ar jaudu un piedziņas veidu. Šis ir Tavascan VZ Plus ar pilnpiedziņu un 340 ZS - tikpat cik  Audi Q8 ar V6 benzīna motoru. Pilnpiedziņas Tavascan ir īpašs Traction režīms slidenam ceļam. Brauc Tavascan labi, bet  - cik tālu? Testa sākumā dators rādīja 400 km, tagad ar 56% atlikumu - 235 km. Nav slikti!