Sabiedrība

Elektroenerģijas tirgus atvēršanas informatīvo klipu filmēs režisors Gauja

Jauns.lv

Elektroenerģijas tirgus atvēršanas informatīvo klipu filmēs režisora Andra Gaujas filmu studija "Riverbed", informēja AS "Sadales tīkls".

Elektroenerģijas tirgus atvēršanas informatīvo kli...

Savukārt reklāmas radošo risinājumu izstrādās aģentūra "Frank&Stein".

Kā stāstīja Gauja, pašlaik paralēli notiek darbs pie klipa gatavošanas un līguma noslēgšanas, līdz ar to neko daudz par klipu viņš atklāt nevēlas. Tas režisoram būšot kārtējais izaicinājums, jo ir nepieciešams strādāt "ellīgi ātrā tempā", lai līdz februāra vidum gala produktu ieraudzītu iedzīvotāji.

Tas, cik brīvi režisors runāja par elektrības tirgus atvēršanas tēmu, apliecināja viņa teikto, ka kvalitatīva klipa radīšanai simts un vienu reizi jāiziet cauri tēmai, lai saprastu, kā to var parādīt 45 sekundēs.

Šī tēma esot sarežģīta, jo parādīt elektrību nav viegls uzdevums, atzīst Gauja. Tādēļ plānots apvienot multimediālus risinājumus, iecerēts gan filmēt, gan izmantot animāciju un grafikas. Lai vizualizētu elektrību, tikšot izmantotas zīmētas animētas līnijas.

Ne mazāk sarežģīti un būtiski ir padarīt saprotamu izvēles situāciju, pērkot elektrību, kā arī jāpaskaidro, kas ir "Sadales tīkls". Klipā iecerēts demistificēt "Sadales tīklu", kas rūpējas par to, ka elektrība turpina plūst līdz cilvēku mājām, teica Gauja.

Savukārt "Frank&Stein" pārstāvis Nils Josts norādīja, ka kampaņā galvenais akcents tiks likts uz to, ka turpmāk cilvēkiem būs iespēja izvēlēties sev tīkamāko piedāvājumu, ko sniegs vairāki tirgotāji, kā arī uz to, ka iedzīvotājiem pašiem būs jāizdara izvēle un jāvērtē savi elektrības lietošanas paradumi.

Josts neatklāja, kādi radošie risinājumi tiks izmantoti, lai to pavēstītu iedzīvotājiem, vien norādīja, ka, lai to uzzinātu, būs jāpagaida, kad rezultāts būs publiski redzams.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "Riverbed" reģistrēta 2011.gadā. 2012.gadā tā strādājusi ar 15 260 latu apgrozījumu un 1039 latu zaudējumiem. Uzņēmums 100% pieder Gaujam.

Gauja lielāku popularitāti ieguva ar pretrunīgo dokumentālo filmu "Ģimenes lietas", kas saņēmusi vairākas balvas un guvusi starptautisku atzinību. Pašlaik viņš strādā pie spēlfilmas "Izlaiduma gads".

SIA "Frank & Stein" reģistrēta 2005.gadā. 2012 gada apgrozījums aģentūrai bija 72 lati, bet iepriekš strādāts ar ievērojami lielāku apgrozījumu. "Frank & Stein" uz pusēm pieder reklāmas jomā pieredzējušajiem māksliniekam Krišam Salmanim un tulkotājam Ingum Jostam.

Kā ziņots, AS "Sadales tīkls" reklāmām radio, televīzijās un publikācijām medijos paredz izlietot līdz 100 000 eiro. Lielu daļu informatīvās kampaņas īstenos "Sadales tīkla" darbinieki, kas ikdienā tiekas ar klientiem. Viņu uzdevums būs informēt klientus un atbildēt uz klientu jautājumiem par to, kas notiks no 1.aprīļa.

Papildu resursi nebūs nepieciešami, arī informējot klientus internetā un sociālajos tīklos, kur "Sadales tīkls" jau aktīvi darbojas.

Plānots izdot informatīvo bukletu gan latviešu, gan krievu valodā, kas tiks dalīts klientiem.

Jau ziņots, ka valdība šonedēļ, 21.janvārī, atbalstīja Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumus, kas paredz, ka līdz ar elektroenerģijas tirgus pilnīgu atvēršanu no 2014.gada 1.aprīļa apmēram 870 000 mājsaimniecībām būs iespēja kļūt par aktīvām elektroenerģijas tirgus dalībniecēm un pirkt elektrību brīvajā tirgū, izvēloties sev izdevīgāko piedāvājumu.

Savukārt tiem lietotājiem, kuri nevēlēsies mainīt tirgotāju vai izskatīt citus piedāvājumus, esošie līgumi nebūs jāpārslēdz.

LETA