Valsts prezidents Andris Bērziņš ar bērniem naski lec dančus. FOTO
Valsts prezidents Andris Bērziņš, 7. aprīlī viesojoties Ziepniekkalna sākumskolā, atcerējās savus skolas laikus – kā viņš savulaik nagloja putnu būrīšus un kopā ar bērniem leca tautas dejas.
Sabiedrība

Valsts prezidents Andris Bērziņš ar bērniem naski lec dančus. FOTO

Jauns.lv

Valsts prezidents Andris Bērziņš pirmdien, 7. aprīlī, apmeklēja Rīgas Ziepniekkalna sākumskolu, kur kopā ar bērniem un skolotājiem pārrunāja ne tikai izglītības problēmas, bet arī leca dančus un nagloja putnu būrīšus.

Valsts prezidents Andris Bērziņš ar bērniem naski ...

Valsts prezidents Andris Bērziņš kopā ar bērniem naski leca dančus, kā arī palīdzēja izgatavot putnu būrīšus. Valsts prezidenta kancelejas Preses dienests informē, ka Ziepniekkalna sākumskolā prezidents viesojās 7. aprīlī no pulksten 11.00 līdz 12.45.

Tiekoties ar skolēniem, prezidents atzinīgi novērtēja skolas veiksmīgo novietojumu. Viņš uzsvēra, ka plašā skolas teritorija, neskatoties uz atrašanos dzīvojamo masīvu tuvumā, sniedz jauniešiem iespēju starp stundām pabūt ārpus telpām un izbaudīt zaļo vidi. Pagatavojot savu putnu būrīti skolas ikgadējo Putnu dienu ietvaros, prezidents atzīmēja, ka viņam šī tradīcija ir pazīstama, jo bērnībā arī savā skolā ik pavasari kopā ar klasesbiedriem gatavoja putniem būrīšus, ko pēc tam izvietoja skolas parkā. Skolēniem Bērziņš novēlēja, lai, beidzot skolu, katrs sevi uzskatītu par vērtību un atrastu savu vietu dzīvē.

Pedagogi prezidentu iepazīstināja ar skolas izveidi un panākumiem, īpaši atzīmējot, kas šī ir pirmā ekoskola Rīgā. Viņi norādīja, ka skolā daudz bērnu apgūst dziedāšanu un mākslu, jautājot, vai šos priekšmetus nevajadzētu plašāk mācīt visiem skolēniem. Bērziņš izklāstot savu viedokli, sacīja, ka interešu izglītībai būtisks ir tieši brīvprātības elements, jo tas ļauj izpausties pašiniciatīvai un vēlmei veidot sev patīkamu vidi. Runājot par skolas iespējām rīkoties atbilstoši saviem ieskatiem, prezidents piekrita skolotājiem, ka bieži pati skola uz pārmaiņām spēj reaģēt daudz straujāk un veiksmīgāk nekā Izglītības un zinātnes ministrija.