Partijas meklē interaktīvus veidus, kā piesaistīt vēlētāju uzmanību
Tuvojoties Eiropas Parlamenta vēlēšanām, lai piesaistītu savu vēlētāju uzmanību, aizvien aktīvākas kļūst politiskās partijas. Daudz iespēju saziņai sniedz arī interneta vide un sociālie mediji. Gandrīz katrai politiskai partijai jau tagad ir savi konti sociālo mediju platformās Facebook, Draugiem vai Twitter. Aktīvi iesaistās arī paši politiķi.
Pagājušajā nedēļā sociālajos tīklos īpaši pamanāma bija partijas “Latvijas attīstībai” Eiropas Parlamenta saraksta līdera Andreja Žagara virālā reklāma www.parzagaru.lv . Pierakstoties ar savu lietotāja vārdu, reklāmā virtuāli var piedalīties katrs personīgi. Tas darīts speciāli, jo Andrejs Žagars īpaši uzsver izcilību lomu Latvijas panākumos. Bet svarīgi, ka Latvijas tēlu veido visi Latvijas iedzīvotāji kopā, un katra individuālie sasniegumi ir Latvijas kopējie sasniegumi. Reklāmas mērķis ir interaktīvā veidā parādīt, ka, ja paši Latvijas iedzīvotāji sev noticēs, tad arī pasaule noticēs Latvijai.
Partijas "Latvijas attīstībai" kampaņa "Latvija arī var!” ir vēl Latvijā nebijis veids, kā politiskais spēks sevi piesaka vēlētājiem. Organizatori norāda, ka nedēļas laikā šajā reklāmā iereģistrējās un tajā “piedalījās” gandrīz 15 000 apmeklētāju. Interesanti, ka ar sociālo mediju palīdzību šis video piesaistījis arī 600 apmeklētājus no Lielbritānijas, 240 no ASV, vairāk kā 100 no Vācijas un Dānijas.