Lai saņemtu rīdziniekiem noteiktās atlaides, lūdz izņemt Rīdzinieka kartes
Rīdziniekiem noteiktās priekšrocības pakalpojumu saņemšanai Rīgas 1.slimnīcā, Rīgas 2.slimnīcā, Rīgas Dzemdību namā un Rīgas Nacionālajā zooloģiskajā dārzā no 2014.gada 1.jūlija varēs saņemt tikai tie, kuri būs izņēmuši Rīdzinieka kartes, tādēļ Rīgas satiksme atkārtoti atgādina par kārtību, kādā tiek piešķirtas Rīdzinieka kartes. Saskaņā ar Rīgas domes noteikumiem Rīdzinieka kartes bez maksas pienākas tām personām, kuras ir deklarējušās Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā, kā arī tām, kurām šajā teritorijā ir īpašums.
Personas, kuras ir deklarējušās Rīgā:
• Rīdzinieka karti var noformēt Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e talonu. Gadījumā, ja attiecīgajām personām nav personalizētā e talona, Rīdzinieka karti var noformēt internetā vai klientu apkalpošanas centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Personas, kurām ir īpašums Rīgā:
• Rīdzinieka karti var noformēt Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e talonu, ja tāds ir.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centru adreses: Brīvības iela 191, Brīvības iela 384b, Prāgas iela 1 (ieeja no kanāla puses), Kurzemes prospekts 137 un Vienības gatve 117A (bijušais 27. trolejbusa galapunkts „Ābolu iela”) darba laiks katru darba dienu no plkst.9:00-19:00, sestdienās no plkst.9:00-16:00. Brīvības iela 49/53 darba laiks katru darba dienu no plkst. 8:00-19:00, sestdienās no plkst. 10:00-15:00. Spīķeru iela 1 darba laiks katru darba dienu no plkst 9:00-19:00, sestdienās un svētdienās no plkst.10:00 -16:00.
Rīgas satiksme aicina klientus, kuri ir aizpildījuši anketas Rīdzinieku kartes saņemšanai un nav tās parakstījuši, doties uz klientu apkalpošanas centru Brīvības ielā 191, parakstīt anketu un saņemt savus Rīdzinieka karti.
Rīgas satiksme atgādina, ka pieteikties Rīdzinieka kartes saņemšanai, aizpildīt anketu internetā un elektroniski apstiprināt to var ne tikai tās personas, kurām ir elektroniskais paraksts, bet arī Citadeles, Nordea, SEB un Swedbankas klienti. Izmantojot šīs priekšrocības, klienti pēc tam, kad Rīgas satiksme izgatavos Rīdzinieka karti, saņems e-pastu vai SMS ar informāciju, kad un uz kuru klientu apkalpošanas centru jānāk pakaļ izgatavotajai kartei.
Plašāku informāciju par Rīgas satiksmes piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv.
Sadarbībā ar Rīgas domi
Karlīna Timofejeva/Foto: Ieva Lūka, LETA