Sabiedrība
2015. gada 7. janvāris, 22:16

Pērn Latvijā skatītākie TV kanāli - TV3, PBK un LTV1

Jauns.lv

Latvijā 2014.gadā skatītākie televīzijas (TV) kanāli bija TV3, PBK un LTV1, liecina jaunākais pētījumu kompānijas TNS pētījums.

Skatītākais kanāls pērn bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis PBK ar 9,6%, bet trešais – LTV1 ar 9,2% lielu skatīšanas laika daļu.

Ceturtajā vietā ierindojas kanāls LNT, kam veltīti 9,1% no kopējā TV skatīšanās laika, "NTV Mir Latvija" - 7,7%, bet kanālam "RTR Planeta Baltija" pagājušajā gadā veltīti 5% no kopējā TV skatīšanās laika pērn. Savukārt kanāla "REN Baltija" skatīšanās laika daļa bija 4,3%, bet TV5 - 4,1%.

Kanālam 3+ veltīti 4%, kanālam LTV7 – 3,8%, TV6 – 3%, "Kanālam 2" – 1% un kanālam "FOX" – 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika 2014.gadā. Kanāliem "CTC Baltija" un "National Geographic Channel" katram veltīti pa 0,6%, bet kanāla "1BM" skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Savukārt kanāla "Re:TV", kurš TV auditorijas pētījumā iekļauts no 2014.gada 1.maija – 0,4%, bet "RīgaTV 24", kurš pētījumā iekļauts no 1.jūnija, kā arī kanāla "Fox Life" katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 20,3%, bet video satura vērošanai - 4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Pērn latviešu vidū skatītākie TV kanāli bija TV3 ar 19,1% skatīšanās laika daļu, LTV1 ar 14,5% un LNT ar 14,4%. Savukārt cittautiešu vidū visvairāk laika veltīts kanālam PBK (18,1%), "NTV Mir Latvija" (13%), kā arī "RTR Planeta Baltija", kura vērošanai veltīti 9,3% no cittautiešu kopējā TV skatīšanās laika.

Pērn viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un deviņas minūtes dienā, kas bija par deviņām minūtēm vairāk nekā 2013.gadā.

TNS ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā.

BNS