Rīgas satiksme mājas lapā izveidojusi jaunu sadaļu - Sazinies ar mums
Lai uzlabotu iedzīvotāju iespējas sazināties ar uzņēmumu, iegūt informāciju un izteikt viedokli par pakalpojumu, Rīgas satiksme mājas lapā www.rigassatiksme.lv izveidojusi jaunu sadaļu – Sazinies ar mums, kurā no šodienas, 18.februāra, ikviens mājas lapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu – informatīvo jautājumu, pateicību, sūdzību vai priekšlikumu.
Sadaļa Sazinies ar mums izvietota mājas lapas www.rigassatiksme.lv sākumlapā (skatīt attēlu). Aizpildot pieteikumu, tā iesniedzējam ir jānorāda pieteikuma veids, tēma un jāaizpilda visas sadaļas, kas atzīmētas ar zvaigznīti. Tādejādi tiek nodrošināts, ka pieteikuma izskatīšanai būs pieejama visa nepieciešamā informācija, tāpēc Rīgas satiksme aicina klientus aizpildīt anketu korekti un kvalitatīvi. Iesniedzot pieteikumu, lapas apmeklētājs varēs izvēlēties vai saņemt atbildi uz iesniegto jautājumu, vai nē. Gadījumā, ja klients vēlēsies saņemt atbildi, tā tiks nosūtīta pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 30 dienu laikā.
Šobrīd, iesniedzot savus pieteikumus, klienti ne vienmēr norāda visu nepieciešamo informāciju, kas apgrūtina pieteikumu kvalitatīvu un pilnvērtīgu izskatīšanu. Savukārt ar jaunās sadaļas izveidošanu Rīgas satiksme cer saņemt vairāk kvalitatīvākus pieteikumus un kļūt vēl atvērtāka un klientiem pieejamāka.
Janvārī Rīgas satiksme saņēmusi 63 831 pieteikumu. Gandrīz 98% pieteikumu saņemti pa informatīvo tālruni 80001919. Visvairāk klienti interesējas par maršrutu atiešanas un pienākšanas laikiem. Uz info@rigassatiksme.lv kopumā saņemti 814 pieteikumi, sociālajos tīklos („Twitter”, „draugiem.lv”, „Facebook”) – 479, un pastā saņemti 358 iesniegumi.