NVA un "Google" piedāvā pieteikties bezmaksas digitālo prasmju kursiem
foto: unsplash.com
Sabiedrība

NVA un "Google" piedāvā pieteikties bezmaksas digitālo prasmju kursiem

Jauns.lv / LETA

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) sadarbībā ar uzņēmumu "Google" piedāvā bezmaksas mācību iespējas bezdarbniekiem, darba meklētājiem un nodarbinātajiem, kuriem nepieciešams apgūt vai pilnveidot mūsdienu darba tirgū pieprasītās digitālās prasmes, informēja NVA.

NVA un "Google" piedāvā pieteikties bezmaksas digi...

Uzņēmuma "Google" atbalstītās mācības tiek piedāvātas piecās izglītības programmās - "IT atbalsts", "Datu analīze", "Lietotāju pieredzes dizains", "Projektu vadība" un "Digitālais mārketings un e-komercija". Mācības notiek attālināti - starptautiskajā tiešsaistes izglītības platformā "Coursera".

Programmā "IT atbalsts" ir paredzētas 100 mācību stundas, programmā "Datu analīze" - 200 stundas, programmā "Lietotāju pieredzes dizains" mācībām jāvelta 180 stundas, programmā "Projektu vadība"- 140 stundas, bet "Digitālais mārketings un e-komercija" - 240 mācību stundas.

Izvēlētā izglītības programma jāapgūst līdz šī gada 14.decembrim.

Piedāvāto izglītības programmu apguvei ir nepieciešamas datorprasmes lietotāja līmenī un angļu valodas lasīšanas prasmes vismaz B1 līmenī. NVA reģistrētajiem bezdarbniekiem un darba meklētājiem ir jāmācās ne retāk kā četras mācību stundas darba dienā, bet bezdarba riskam pakļautiem nodarbinātajiem - ne retāk kā divas mācību stundas darba dienā.

Pieteikšanās mācībām ir iespējams elektroniski, aizpildot pieteikuma anketu, kas atrodama NVA mājaslapā "nva.gov.lv".

Pagājušajā gadā "Google" atbalstītās mācības uzsāka 320 iedzīvotāji - 200 Covid-19 pandēmijas laikā NVA reģistrētie bezdarbnieki un darba meklētāji, kā arī 120 nodarbinātie, kuru darbavietas bija apdraudētas pandēmijas dēļ. Šī gada pirmajos septiņos mēnešos savukārt mācībās iesaistījās 740 iedzīvotāji - 322 bezdarbnieki un darba meklētāji, kā arī 418 nodarbinātie.

Pieprasītākās izglītības programmas šogad ir bijušas "Datu analīze", "Digitālais mārketings un e-komercija" un "Lietotāju pieredzes dizains".