Sabiedrība

“Lūgums netraucēt ar idiotiskiem pieteikumiem!” - cēsniece šokā par zobārstniecības klīnikas administratores attieksmi

Jauns.lv

Santa vēlējās brālim pēc iespējas ātrāk palīdzēt tikt galā ar sāpošo zobu. Viņa noskaidroja, ka visātrāk pieņemt varēs Cēsu Zobārstniecības speciālistu klīnikā, tādēļ devās tieši uz šo praksi veikt pierakstu. Taču liels bijis sievietes pārsteigums par klīnikas administratores komunikācijas stilu, vēsta TV3 raidījums “Bez Tabu”. 

“Lūgums netraucēt ar idiotiskiem pieteikumiem!” – ...

“Sākumā mani neviens nesagaidīja. Ienākot telpā, es sasveicinājos, uz ko man tika atbildēts ar rokas žestu un pateikts “ejiet atpakaļ, vēl, vēl, tagad stop! Nu runājiet, ko jūs vēlaties!”, tā jau bija pirmā attieksme, kas likās nepatīkama. Smieklīgākais, ka administratorei pašai nebija sejas maska," stāsta Santa. 

Administratore pierakstīja Santas numuru un solīja tuvākos brīvos laikus nosūtīt īsziņā. Tad, kad sieviete izlēma tomēr atteikties no ārstniecības iestādes pakalpojumiem, tālākā saruna viņu visai pārsteigusi.

Publicējam nerediģētu Santas un zobārstniecības klīnikas administratores sms sarunu:

Santa: Labdien! Liels paldies par piedāvājumu, bet diemžēl atteiksimies no Jūsu pakalpojumiem, jo ir sāpošs zobs.
Administratore: Omg lol. izraut un ārstēt arī varēs šovakar, jāredz apjoms. Pieteikums anulēts, citi laiki netiks piedāvāti.
Santa: Liels paldies par profesionālo atbildi. P.S. Neaizmirstiet valkāt sejas maskas! Jauku Jums dienu!
Administratore:  Neaizmirstiet nobruģēt Valdemāra ielu! Un lūgums netraucēt ar idiotiskiem pieteikumiem klātienē.

“Es jutos morāli aizskarta. Vērsos pēc palīdzības, bet saņēmu šādu attieksmi, lai nevēršos ar idiotiskiem pierakstiem. Tad man ir jautājums, ko viņa vispār tur dara? Ja šai personai ir uzdevums pieņemt klientus, bet viņa tos aizbiedē. Sarakstes laikā izrādījās , ka šī administratore ir arī galvenā ārsta sieva,” stāsta Santa. 

Veselības inspekcija šādu vulgāru komunikācijas stilu neatzīst, tādēļ aicina Santai par situāciju ziņot.

“Iepazīstoties ar atsūtītajiem materiāliem par situāciju SIA “Zobārstniecības speciālistu klīnikā” Cēsis, Valdemāra ielā 13, Veselības inspekcija sākotnēji aicina iedzīvotāju vērsties (mutiski, ja neizdodas rast atbildes, tad rakstiski) pie ārstniecības iestādes (SIA “Zobārstniecības speciālistu klīnikā”) vadības, lai rastu tūlītēju problēmas risinājumu, kā arī novērstu, lai citi iedzīvotāji nesaskartos ar nekorektu komunikāciju.
Gadījumā, ja neizdodas rast risinājumu, tad vērsties ar iesniegumu Veselības inspekcijā. Iesniegumā norādot ārstniecības iestādi, iesaistītās personas un radušos situāciju,” stāsta Veselības inspekcijas pārstāve Iveta Ragoviča.