Sabiedrība

Asā vakcinācijas kampaņas kritika. Ko par to domā iedzīvotāji?

Jauns.lv

Varbūt pie vainas vasara, bet varbūt ticības zudums valdībai. Tāds priekšstats radies iedzīvotājiem, vērtējot iespējamos iemeslus, kādēļ reklāmas kampaņas, kas aicina vakcinēties pret Covid-19, nesasniedz gaidīto rezultātu.

Asā vakcinācijas kampaņas kritika. Ko par to domā ...

Tiesa, jauns.lv sastapto vidū nebija vakcinācijas pretinieku, viņus vakcinēties nav bijis jāpārliecina ne ar video, ne audio, ne plakātu palīdzību. Vakcinējušies pašu un citu drošības labad. Aptaujātie izvēlas uzticēties zinātnei, tomēr iesaka vakcinēšanos Latvijā nepadarīt par piespiedu norisi un norāda, ka tikai pārdomāta komunikācija ar sabiedrību sniegs gaidīto rezultātu.

Latvijā šobrīd tiek īstenota jauna vakcinācijas kampaņa, par kuras radošo risinājumu un īstenošanu atbild reklāmas firma SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA”. Kā sociālajos tīklos un medijos atklāja Veselības ministrija, kampaņa izmaksājusi 69 905,00 eiro (bez PVN). Veselības ministrija arī informē, ka šī aktivitāte īstenota Veselības ministrijas ESF projekta “Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi” ietvaros.