NEPLP izsludina konkursu par satura veidošanu komerciālajās televīzijās
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) šodien izsludinājusi pēdējo no četriem konkursiem, lai palīdzētu komerciālajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem Covid-19 krīzes seku pārvarēšanā.
Konkursa mērķis ir uz sabiedrības ilgtspēju, informatīvās un kultūrtelpas stiprināšanu vērsta sabiedriski nozīmīgu, kvalitatīvu raidījumu veidošana latviešu valodā, informējot, izglītojot un izklaidējot, komerciālajos nacionālajos, reģionālajos unvietējos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, kas raida televīzijas programmas, lainodrošinātu iespēju sabiedrībai saņemt daudzpusīgu informāciju un viedokļus,pārvarot Covid-19 krīzi, un veicinātu kvalitatīvas žurnālistikas pastāvēšanu unpieejamību pēc iespējas lielākai daļai sabiedrības, kā arī stiprinātu satura radītājusociālās garantijas.
Ceturtā konkursa finansējums ir 100 000 eiro. Finansējumu veido daļa no 1 miljona eiro, kas piešķirti NEPLP sabiedriskā pasūtījuma īstenošanai komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos.
“Konkursa mērķis ir atbalstīt nacionālo un reģionālo TV skatītājos lielu popularitāti iemantojušu kultūras, sporta un izklaides raidījumu veidošanas turpināšanu, kā arī jaunu raidījumu veidošanu, tādējādi nodrošinot, ka sabiedrība turpina saņemt daudzveidīgu un kvalitatīvu saturu, tai skaitā stiprinot satura veidotāju sociālās garantijas,” uzsver NEPLP loceklis Jānis Eglītis, norādot, ka atvērt konkursa pieteikumus un tos izvērtēt NEPLP plāno nākamajā nedēļā.
NEPLP uzsver, ka konkursa uzvarētāji tiks izraudzīti, ņemot vērā caurspīdīgus kritērijus, vērtējot TV raidījumu žurnālistikas kvalitāti, mērķauditorijas sasniedzamību un mediju uzņēmumu sociālo atbildību un reklāmas ieņēmumu krituma apmēru.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties NEPLP mājaslapā neplpadome.lv, sadaļā Televīzija, Konkursi.
Pretendentu dokumentu pieņemšana notiks līdz 2020.gada 12. maijam, plkst. 10.00.