foto: LETA
Visos "Pasažieru vilciens" reisos ieviesti bezskaidras naudas norēķini
Līdz šim "Pasažieru vilciens" rīcībā bija 40 bankas karšu termināļi, un ar maksājumu karti biļeti bija iespēja nopirkt tikai dīzeļvilcienos. Šobrīd ir iegādātas vēl 75 iekārtas, kas ļaus turpmāk šādu iespēju piedāvāt arī elektrovilcienu pasažieriem.
2020. gada 18. marts, 00:13

Visos "Pasažieru vilciens" reisos ieviesti bezskaidras naudas norēķini

Jauns.lv / LETA

No 17.marta visos AS "Pasažieru vilciens" reisos ir pieejami bezskaidras naudas norēķini, informēja uzņēmuma pārstāve Agnese Līcīte.

Viņa skaidroja, ka tādējādi tiek gan paplašinātas braukšanas biļešu iegādes iespējas, pērkot vilciena biļeti pie konduktora kontroliera, gan mazināta saskarsme ar skaidru naudu un cilvēkkontakts.

Līdz šim "Pasažieru vilciens" rīcībā bija 40 bankas karšu termināļi, un ar maksājumu karti biļeti bija iespēja nopirkt tikai dīzeļvilcienos. Šobrīd ir iegādātas vēl 75 iekārtas, kas ļaus turpmāk šādu iespēju piedāvāt arī elektrovilcienu pasažieriem.

Viņa atzīmēja, ka uzņēmums pašreiz veic virkni profilaktisko pasākumu jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības ierobežošanai, un norēķini ar maksājumu karti, izmantojot bezkontakta funkcionalitāti, ir viens no veidiem, kā mazināt pasažieru un darbinieku saskarsmi ar skaidru naudu un cilvēkkontaktu. Papildus tam "Pasažieru vilciena" konduktori kontrolieri uz noteiktu laiku biļešu kontroles veikšanai neņem biļeti rokās un neveic atzīmi par tās pārbaudi, tā vietā biļetes kontrole notiek tikai ar vizuālu datu pārbaudi.

Tāpat, lai mazinātu saskarsmi ar naudu, "Pasažieru vilciens" aicina drukātas biļetes vietā iegādāties e-biļeti un saņemt atlaidi 5% vai 10% apmērā. Pasažierus, kuri apmeklē biļešu kasi, uzņēmums aicina ievērot distanci starp rindā stāvošajiem, lai mazinātu iespējamo inficēšanās risku.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.