Veselības inspekcija pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Veselības inspekcija līdz 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un pakalpojumus iedzīvotājiem sniegs attālināti, informēja Veselības inspekcijas pārstāve Saiva Luste.
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 16.marta līdz šā gada 14.aprīlim ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību Veselības inspekcija nolēmusi klātienes pakalpojumus klientiem sniegt attālināti.
Iedzīvotāji klātienē netiks apkalpoti Centrālajā birojā Rīgā, ne arī teritoriālajās nodaļās - Daugavpilī, Jēkabpilī, Rēzeknē, Aizkrauklē, Krāslavā, Ludzā, Kuldīgā, Talsos, Ventspilī, Liepājā, Saldū, Valmierā, Gulbenē, Jelgavā, Tukumā, Bauskā, sacīja Luste.
Veselības inspekcija informē, ka iesniegumus iedzīvotāji varēs iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu, e-pastu, parakstot ar drošu elektronisko parakstu, vai izmantojot elektroniskos pakalpojumus Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā "www.latvija.lv".
Savukārt iesniegumus Veselības inspekcijai var iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu uz Inspekcijas mājaslapā norādītajām adresēm vai elektroniski, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla "www.latvija.lv" pieejamo pakalpojumu "Iesniegums Veselības inspekcijai".
Kā vēstīts, Covid-19 vīrusa izplatības dēļ Latvijā līdz Lieldienām izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot virkni stingru ierobežojošu pasākumu. Ārkārtējā situācija būs spēkā līdz šā gada 14.aprīlim. Covid-19 Latvijā līdz šim apstiprināta 18 cilvēkiem.