Populārākā latviete internetā ir... Solvita
Sabiedrība
2009. gada 29. jūnijs, 13:47

Populārākā latviete internetā ir... Solvita

Jauns.lv

Mārtiņš Rītiņš, Elmārs Tannis, Mārtiņš Sirmais un citi Latvijas kulinārijas guru var tikai nobālēt Solvitas Semjonovas priekšā. Tieši Semjonova ar savām ne īpaši izsmalcinātajām receptēm ir kļuvusi par vienu no pasaulē pazīstamākajām latvietēm.

Kā Solvitu Semjonovu no Viesītes viņu gan pazīst tikai retais. Viņas pseidonīms pavārmākslas un skaistumkonkursu biznesā ir Mary.

Bezmaksas interneta video vietnes yuotube.com lielākā latviešu slavenība ir Solvita Semjonova jeb Chef – Mary, kura no Monako latviešu, krievu, angļu un franču mēlē māca pagatavot visnotaļ ikdienišķus ēdienus un rīko jaunu meiteņu skaistumkonkursu.

2003. gadā Solvita iepazinās ar savu nākamo dzīvesdraugu, biznesmeni no Monako Džozē (Jose), ar kuru Vidusjūras krastā sāka kopīgu biznesu, nodibinot “Agency Mary Jose” un izveidojot pavārmākslas guru tēlu Chef – Mary.

Chef – Mary receptes – zemeņu ievārījumu, tomātu risoto, kartupeļu salātus, marinētu lasi un citas – jau ir apskatījuši vairāk nekā miljons youtube.com lietotāju. Šīs receptes nav sevišķi izsmalcinātas, to pagatavošanai nav vajadzīgi eksotiski produkti, un Solvitas prezentētos ēdienus bez problēmām var pagatavot jebkura namamāte, kurai ir pieejams kastrolis, gāzes plīts un karote. To arī var novērot Chef – Mary vienkāršās mājas virtuves video klipos, kurus paspilgtina autores samocītā izruna gan krievu, gan angļu valodā un viņas smaidīšana. Tā kā youtube.com ir ievietots simtiem Solvitas videorecepšu, tad kopējais kulinārijas mācībstundu apmeklējumu skaits sasniedz miljonu.

Tieši pirms gada, kad Solvitas receptes jau bija aplūkojuši aptuveni 700 000 interneta lietotāju, viņa izplatīja sava biznesa plāna videopieteikumu, meklējot investoru, kas varētu finansēt viņas kulinārās aizraušanās. Tomēr, apskatot pieticīgo Chef – Mary kulinārijas mājaslapu, jāsecina, ka gada laikā viņa tā arī nav varējusi atrast devīgus finanšu ieguldītājus.

Vienlaikus Semjonova kopā ar vīru organizē arī visnotaļ neizskaidrojama rakstura skaistumkonkursu, kura galvenā balva ir “brīnišķīga un neaizmirstama nedēļa Montekarlo”. Sīkāku informāciju par šā dīvainā konkursa mērķiem nevar iegūt. Vienīgi konkursa interneta mājaslapā meitenes tiek uzrunātas: “Jums nav ko zaudēt. Jūs tikai varat iegūt neaizmirstamas brīvdienas Montekarlo, piedalieties, un pasaule kļūs daudz gaišāka!” Pašlaik konkursā piedalās aptuveni 1000 pretendentu, pārsvarā vecumā no 17 līdz 20 gadiem, no 28 pasaules valstīm, kuras konkursa žūrijai (Mary un Jose) ir atsūtījušas savas fotogrāfijas un anketas. Pēc visa spriežot, Mary un Jose, aplūkojot jaunu meiteņu fotogrāfijas un viņu aizpildītās anketas, pēc sev vien zināmiem kritērijiem izvēlas meitenes no visas pasaules, kuras uzaicināt pie sevis ciemos uz Monako.

Solvitas Semjonovas recepšu galerija

Chef – Mary biznessplāns krievu valodā:

Vienkāršais zemeņu ievārījums Chef – Mary izpildījumā latviešu valodā:

Chef – Mary eksotiskā krēma recepte angļu valodā:

Elmārs Barkāns