Latvijas tūrisma tēlu popularizēs ar saukli "Best enjoyed slowly"
Jaunais Latvijas tūrisma tēls popularizēs nesteidzīgu atpūtu Latvijā ar saukli "Best enjoyed slowly", šodien jaunā tūrisma tēla prezentācijā pastāstīja Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Armands Slokenbergs.
Jauno Latvijas tūrisma tēlu izstrādāja Tūrisma attīstības valsts aģentūras Konsultatīvā padome, un radošo risinājumu veidoja reklāmas aģentūra "Adell Saatchi&Saatchi".
Tēla idejas un koncepcijas izstrāde, vizuālās identitātes (logo) un saukļa attīstība, komunikācijas platformas, vizuālās identitātes grāmatas izstrādāšana un Latvijas tūrisma portāla dizaina skiču varianti izmaksāja 10 846 latus.
Konsultatīvā padome ir izveidojusi jaunā Latvijas tūrisma tēla pamatu, ko plānots papildināt ar Latvijas tūrisma piedāvājumiem. Slokenbergs atzina, ka ar šo prezentāciju jaunais Latvijas tūrisma tēls tiek nodots tūrisma nozares profesionāļu un uzņēmēju vērtējumam un šī gada laikā paredzēts aktīvs darbs, lai papildinātu un attīstītu šo zīmolu.
Paredzēts, ka jauno Latvijas tūrisma tēlu ārvalstīs sāks prezentēt 2011.gadā.
Laika posmā līdz 2011.gada 11.jūlijam plānota Latvijas tūrisma tēla materiālu izstrādāšana atbilstoši jaunajai Latvijas tūrisma tēla koncepcijai un TAVA mārketinga aktivitātēm mērķa tirgos - kopsummā līdz 12 100 latiem.
"Ir dažādas pieejas, kā attīstīt un ieviest zīmolus. Valsts tūrisma tēla ieviešanā svarīgs sociālais akcepts. Tādēļ veidosim darba seminārus ar nozares uzņēmējiem un visi kopā strādāsim pie tā, lai izveidotu spēcīgu un ilgtspējīgu Latvijas tūrisma tēlu," sacīja Slokenbergs.
Ar jaunā Latvijas tūrisma tēla palīdzību Latvija tiks popularizēta kā vieta, kur tūristam atbraucot ir iespēja mainīt savas dzīves tempu un izbaudīt nesteidzīgu, niansētu atpūtu, kas ļauj iegūt jaunu pieredzi, rast harmoniju un atklāt patiesās vērtības.
Slokenbergs uzsver, ka, veidojot Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir ņemts vērā fakts, ka Latvija nav un nekad nebūs masu tūrisma produkts, bet tūrisma produktu attīstībai ir jābalstās uz piecām pamatvērtībām - kvalitāti, ilgtspējību, individualizāciju, augstu pievienoto vērtību, tūristu iesaisti un pieredzes gūšanu, kas ir Latvijas tūrisma attīstības vīzijas pamatā.
Galvenais mērķis, ieviešot jauno Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir palielināt tūristu uzturēšanās ilgumu mūsu valstī, veicināt tūrisma nozares īpatsvara pieaugumu iekšzemes kopproduktā, veicināt vietējā tūrisma attīstību un reģionālo tūrisma produktu eksporta izaugsmi.
Visaktīvāk jaunais Latvijas tūrisma tēls tiks popularizēts augsti prioritārajos tūrisma mērķa tirgos - Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Krievijā, Zviedrijā un Somijā, kas noteikti Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā.
Komunikācijā mērķa tirgos tiks izmantotas tikai Latvijas tūrisma logotipa un saukļu versijas svešvalodās: angļu, krievu un vācu.
LETA