„airBaltic” kases šturmē simtiem neapmierinātu pasažieru
Īslandes vulkāna pelni likuši „avārijas režīmā” strādāt lidsabiedrību un tūrisma aģentūru birojiem, pie kuriem sastājušās milzīgas rindas ar neapmierinātajiem pasažieriem.
Kasjauns.lv novēroja milzīgas rindas pie „airBaltic” kasēm Tērbatas ielā, kur pasažieri ar biļetēm uz kādu no atceltajiem reisiem rokās, cenšas noskaidrot, kad beidzot varēs aizlidot no lidostas „Rīga” vai dabūt kompensāciju.
Haosu vēl lielāku rada tas, ka nav īsti zināms, kad lidosta varēs pilnībā atjaunot darbību. Milzīga drūzmēšanās vērojama arī lidostā „Rīga”
„air Baltic” pasažieri atcelto reisu vietā var izmantot nākamo pieejamo reisu vai arī pieteikt kompensācijas saņemšanu pilnā apmērā par neizmantotajām biļetēm. Tas darāms jebkurā „airBaltic” biļešu kasē, tūrisma aģentūrā, kurā biļete izsniegta, vai arī zvanot vai sūtot e-pastu.
Ja izrādās, ka atcelto lidojumu dēļ ceļojums vairs nav aktuāls un nav nepieciešams lidot ar nākamo reisu, lidojuma maiņa vai kompensācijas saņemšana no „airBaltic” nav jākārto nekavējoties – to var izdarīt arī vēlāk, izvairoties no rindām, informē „airBaltic”.