Vai draugiem.lv gatavo jaunu fermu? Ekskluzīvi foto
Kasjauns.lv rīcībā nonākusī informācija liecina, ka portāls draugiem.lv gatavo nākamo masu spēlīti, kas varētu piesaistīt tikpat lielu spēlētāju skaitu kā „Ferma” un pat pārspēt to.
Šī spēlīte – „Akvārijs” jeb ūdens pasaule jau tiek testēta draugiem.lv laboratorijā, kurā to vērtē un pārbauda šaurs atlasītu portāla lietotāju loks. Attēli, ko esam ieguvuši no kāda „laboranta”, liecina, ka jaunā spēle darbosies pēc principa – lietotājs pērk, audzē, pārdod zivis, iekārto savu akvāriju. Ir pieejami dažādi dizaina elementi, zivis, augi. Zivis ik pēc noteikta laika ir jābaro. Ir iespēja apmeklēt citu draugu akvārijus.
Draugiem.lv jaunās spēles foto
Sazinājāmies ar draugiem.lv radošo direktoru Guntaru Meluškānu kurš nenoliedz, ka jaunā spēle tiek testēta, taču piebilst:
– Tomēr kāds nenoturējās... Nu, jā. Mūsu laboratorijā darbojas ap 1000 lietotāju un skaidrs, ka kādam vienmēr gribas pasteigties. Nav jau arī nekāds noslēpums. Mēs šobrīd testējam akvāriju, drīz tas būs pieejams publiski. Tas ir fakts.
– Grūti pateikt. Mūsu mērķis ir panākt, lai portālā ir dažādām interesēm atbilstošs saturs. Katras spēles panākumi ir daļa no kopīgajiem portāla panākumiem. Sociālo tīklu spēles šobrīd ir aktuālas visā pasaulē un mēs nevaram atpalikt. Akvāriju mēs izveidojām paši, lai gan pamatā spēles pie mums veido citi izstrādātāji. „Ferma”, piemēram, nav draugiem.lv veidots produkts, tāpat arī zole, „Playray”...
– Pieredze rāda, ka šāda tipa spēles spēlē visu vecuma grupu cilvēki. Man ar manām meitām tagad ir izveidojies tāds kā vakara rituāls – ejam apskatīties, kas notiek mūsu akvārijā. Man vienmēr ir gribējies pašam savu – īstu akvāriju, bet tam nav nedz vietas, nedz ir arī laiks ar to nodarboties. Tagad 10 minūtes ik vakaru veltam kopīgai zivtiņu pabarošanai un jaunu augu stādīšanai. Bērniem prieks ne mazāks kā par pašu stādītajām melonēm uz virtuves palodzes.
Jaunajai spēlei dots nosaukums „ūdens pasaule”, lai neierobežotu attīstības iespējas. Kas zina, varbūt pēc kāda laika tev varēs būt savs delfinārijs vai kas tamlīdzīgs... Šāda tipa spēlēm ir nepārtraukti jāattīstās, tikai tad tās var cerēt uz puslīdz ilgstošiem panākumiem.
– Kāda spēle sekos pēc tam?
– Mūsu laboratorijā ikdienā tiek testēti ap 4-5 jauni produkti. Daļa no tiem iestrēgst tur uz ilgu laiku, daļa saņem akceptu un nonāk publiskajā telpā, daļa tā arī tur nekad nenokļūs zemās kvalitātes vai citu iemeslu dēļ. Mums nav nekādu noslēpumu, bet negribas pirms produkts gatavs par to īpaši izpausties.
– Bail, ka nozags ideju?