Sieviešu dienā visvairāk pirkti saldumi, šampanietis un ziedi
8. martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, lielveikalos pieaudzis pieprasījums pēc saldumiem, dzirkstošajiem vīniem un ziediem.
SIA "Rimi Latvia" vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere norādīja, ka, skatoties ikgadējos pārdošanas rezultātus, var redzēt, ka daiļā dzimuma pārstāvēm šajos svētkos visbiežāk tiek dāvināti ziedi, dažādi saldumi un šokolāde.
"8.martā, salīdzinot ar ikdienu, pieprasījums pēc ziediem "Rimi" veikalos pieaug vidēji 3-4 reizes, bet kūku pārdošanas apjomi palielinās pat desmit reizes. Pieprasījums pieaug arī pēc šampanieša un dzirkstošajiem vīniem," stāsta Valnere.
Arī "Iki" pārstāve Ivita Bidere atzina - lai arī 8.marts nav oficiāla svētku diena, daudzi izmanto iespēju, lai izrādītu īpašu uzmanības apliecinājumu tām sievietēm, kuras ir īpaši tuvas. "Katru gadu vispopulārākās preces, ko izvēlas pircēji 8.martā, ir dzirkstošie vīni, īpaši "Martini Asti", "Rafaello" un "Ferrero Roche" konfektes, torte "Cielaviņa", ķiršu, medus, augļu un jogurta tortes no "Iki" konditorejas, šokolādes un šokolādes konfektes, tulpju un rožu pušķi," atzīmēja Bidere.
SIA "Pārtikas tirdzniecības apvienība", kas pārstāv zīmolu "Elvi", sabiedrisko attiecību vadītājs Artis Jurkevics norāda, ka, tuvojoties 8.martam, pieprasījuma pieaugums par 8%-10% vērojams saldumu kategorijā.
Arī "Maxima Latvija" preses sekretārs Ivars Andiņš apstiprināja, ka vislielākais pieaugums vērojams pieprasījumā pēc šokolādes konfekšu kārbām, kuru apgrozījums pieaudzis par 3,1 reizi, un šokolādes tāfelītēm, kas tiek pirktas par 66% vairāk nekā ikdienā. Tāpat jau vakar par 60% vairāk nekā pērn 7.martā un 8.martā kopā pirkti grieztie ziedi, no kuriem 75% ir narcises, otrās populārākās ir tulpes un trešās - rozes.