Šokolāde „Milka”: uzdrīksties būt maigs
Maigums neprasa lielas pūles vai daudz laika. To rada vienkāršas lietas, piemēram, šokolāde „Milka”, kas radīta no kakao un Alpu govju piena. Īpaši slavena, pateicoties savai maigajai garšai, „Milka” aicina paust savu maigumu un modināt mūsu būtības maigo pusi.
Mūsu atsvešinātība ir „cīņas par izdzīvošanu” rezultāts
Divdesmit pirmais gadsimts ir nežēlīgas izdzīvošanas laikmets. Pēdējā laikā psihologi arvien vairāk uzsver, ka cīņā par veiksmīgu karjeru, darba vietu vai sabiedrības atzinību mēs kļūstam skarbi, vienaldzīgi un baidāmies no atklātības. Arī personīgās attiecības pasliktinās. Tādēļ, ja mēs esam ievilkti ikdienas virpulī, mēs aizmirstam pašu svarīgāko – attiecības ar citiem. It sevišķi – ar tuvākajiem cilvēkiem.
Pilnīga personības realizācija ir iespējama tikai tad, ja ir apmierinātas vajadzības pēc maiguma, tuvības un mīlestības. Šodienas situācija, kad visa uzmanība ir vērsta uz „cīņu par izdzīvošanu“, noved pie arvien lielākas atsvešinātības.
Bet vai maigums joprojām ir mūsos? Ja atbilde ir pozitīva, kas gan mums traucē to atklāt?
Ja vēlies maigumu – sāc ar sevi un... šokolādi
Neskatoties uz to, ka dzīves ritms prasa paškontroli un racionalitāti, mums ir nepieciešams maigums, ko rada tādi mazi sīkumi kā šokolādes „Milka“ baudīšana.
Šodien “Milka” ir ne tikai pievilcīga bilde televizora ekrānā, kur violetā govs aicina nobaudīt lieliskā Alpu piena un kakao sajaukumu. “Milka” iedvesmo dāvāt maigumu tuvākajiem cilvēkiem, pretojoties tādām nopietnām sabiedrības problēmām kā uzmanības trūkums vienam pret otru. Šī šokolāde cenšas pamodināt mūsu būtības maigo pusi un sniedz drosmi parādīt šo maigumu citiem. “Uzdrīksties būt maigs” - šis ir vismaigākās šokolādes “Milka” aicinājums ikvienam.
2011.gadā “Milka” veiktais pētījums atklāj, ka ikdienas stress ir galvenais iemesls tam, ka eiropieši nav tik maigi, kā viņi varētu būt ar tuvākajiem cilvēkiem – draugiem, ģimeni, kolēģiem. Pat 39% jeb divi no pieciem eiropiešiem apgalvo, ka dažreiz viņi izjūt pārāk lielu spiedienu, lai atklātu savu maigumu citiem.
Minētais pētījums atklāj arī citus pārsteidzošus faktus. Saskaņā ar stereotipiem, par visjūtīgākajiem cilvēkiem tiek uzskatīti itālieši un franči. Taču izrādās, ka tā tas nav, jo visjūtīgākie ir ungāri, turki un portugāļi, savukārt itālieši ir tikai astotajā, bet franči – ierindojušies tālajā piecpadsmitajā vietā šajā topā.