Liepnieks: "Vienotība" gudri sākusi reklāmas kampaņu
Partiju apvienība "Vienotība" gudri izmanto pirmsreferenduma laiku reklāmas kampaņai, jo no likumdošanas viedokļa pašlaik ir parasts jūlijs un reklāmām iztērētā nauda netiek ieskaitīta tēriņu limitos, runājot par "Vienotības" sākto reklāmas kampaņu, aģentūrai LETA teica polittehnologs Jurģis Liepnieks.
Eksperta vērtējumā, patlaban partijām ir plašas iespējas reklamēties un tā partija, kura pirmā var saorganizēties un kurai ir nauda, var iegūt priekšrocības.
To, kādēļ šo laiku izmanto tikai "Vienotība", Liepnieks skaidro ar to, ka partiju kases deviņus mēnešus pēc iepriekšējām vēlēšanām ir tukšas, turklāt daudzas partijas nav spējušas norēķināties pat par iepriekšējām kampaņām. "Partijām ir ļoti grūti uzreiz mobilizēties jaunām vēlēšanām," teica polittehnologs.
Viņš prognozēja, ka pirms jaunās Saeimas vēlēšanām gluži bez priekšvēlēšanu kampaņas neiztiks, taču, iespējams, ka šī būs vispieticīgākā priekšvēlēšanu kampaņa pēdējo 15 gadu laikā, un nekādus gigantiskus šovus, iespējams, nenāksies vērot.
Kā ziņots, Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) dati liecina, ka pirmajā pusgadā vislielākie naudas līdzekļi saziedoti partiju apvienībai "Vienotība".
Šā gada pirmajos sešos mēnešos ziedotāji un biedri apvienības "Vienotība" kasi papildinājuši par 330 455 latiem, "Par labu Latviju" saziedoti 82 609 lati, "Saskaņas centram" - 28 793 lati, Zaļo un zemnieku savienībai - 27 489 lati, bet "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un brīvībai"/LNNK - 26 150 lati.