Sabiedrība

Ceļotāji visaugstāk Latvijā novērtē cilvēku atsaucību un pakalpojumu kvalitāti

Jauns.lv

Ārvalstu ceļotāji visaugstāk Latvijā novērtē cilvēku atsaucību un pakalpojumu kvalitāti, liecina Centrālās statistikas pārvaldes veiktais apsekojums.

Ceļotāji visaugstāk Latvijā novērtē cilvēku atsauc...

Cilvēku atsaucību kā labu novērtējuši 65,6% tūristu, 26,9% teikuši, ka cilvēku atsaucība bijusi apmierinoša, bet 4,8% - ka slikta. 2,7% tūristu cilvēku atsaucību novērtēt bija grūti.

Pakalpojumu kvalitāti Latvijā 65,2% tūristu novērtējuši kā labu, 30,5% - kā apmierinošu, bet 2% - kā sliktu. Vēl 2,3% bija grūti atbildēt, kāda bijusi pakalpojumu kvalitāte.

Trešo augstāko vērtējumu saņēmusi pilsētu tīrība, kuru atzinīgi novērtējuši 59,6% ceļotāju, 29,5% atbildējuši, ka pilsētu tīrība bijusi apmierinoša, bet 6,3% ar to nav bijuši apmierināti. Savukārt 4,6% pilsētu tīrību nespēja novērtēt.

Vietējo svešvalodu zināšanas par labām atzina 58,1% aptaujāto, 29,4% ar tām bijuši apmierināti, bet 6,3% tās uzskata par neapmierinošām, bet vēl 6,2% bija grūtības novērtēt vietējo svešvalodu zināšanas.

Nedaudz vairāk nekā puse jeb 50,7% ārvalstu ceļotāju uzskata, ka Latvijā ir laba cenas un kvalitātes savstarpējā atbilstība, 35% domā, ka tā ir apmierinoša, bet 9,5% - ka slikta.

Viszemāko novērtējumu saņēmušas izklaides iespējas Latvijā, kuras par labām uzskata 43,8% ceļotāju, 19,6% tās novērtēja kā apmierinošas, 5% - kā sliktas, bet 31,6% bija grūtības novērtēt izklaides iespējas Latvijā.

LETA