Žurnāls „Kas Jauns” - visvairāk pārdotais nedēļas izdevums Latvijā
Aizvadītajā nedēļā Preses dienās pasniegtas balvas veiksmīgākajiem Latvijas izdevējiem par sasniegumiem preses tirdzniecībā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja pasākuma organizatora SIA "Narvesen Baltija" pārstāve Agnija Šmite.
Izdevniecības „Rīgas Viļņi” izcīnītās balvas
Tieši pircēju izdarītā preses pirkuma izvēle noteica, kuri būs veiksmīgākie preses izdevumi "Narvesen" tīklā. Nominācijā "Nedēļas izdevums" par iegūto pirmo vietu tika apbalvots izdevums "Kas Jauns", diploms par otro vietu tika pasniegts izdevumam "Privātā Dzīve", savukārt trešajā vietā bija "Ieva".
Kā visvairāk pārdotais laikraksts "Narvesen" nominācijā "Nacionālais dienas laikraksts" balvu par pirmo vietu saņēma "Latvijas Avīze", bet diplomus par otro un trešo vietu - "Diena" un "Vesti Segodna".
Kategorijā "Žurnāls" par ienesīgāko tika atzīts "Ievas Virtuve", bet par iegūto otro un trešo vietu diplomus saņēma izdevumi "Cosmopolitan" latviski un "Kūmiņš".
Kā ienesīgākais "Divu nedēļu izdevums" apbalvots "Ievas Stāsti", bet otro un trešo vietu ieguva "Ievas Māja" un "Citādā Pasaule".
"Narvesen" nominācijā "Gada veiksmīgākais uzrāviens" tika apbalvota AS "Cits medijs".
Šogad desmit gadu jubileju svinēja arī "Preses serviss", kas viesiem teica īpašu paldies par kopā nostrādātajiem gadiem. Arī preses izplatītājs "Preses serviss" pasniedza balvas līdzīgās nominācijās, vērtējot izdevumus pēc to ienesīguma.
"Preses servisa" nominācijā "Nedēļas izdevums" pirmo vietu ieguva "Kas Jauns", bet otro un trešo vietu ieguva "MK Latvija" un "Ieva".
Kategorijā "Nacionālais dienas laikraksts" pirmajā vietā ierindojās laikraksts "Diena", bet diplomus par iegūto otro un trešo vietu saņēma "Latvijas Avīze" un "Neatkarīgā".
Nominācijā "Divu nedēļu izdevums" pirmo vietu ieguva "Ievas Stāsti", otro vietu - "Ievas Māja", bet trešo vietu - "Ievas Veselība".
Kā ienesīgāko izdevumu nominācijā "Žurnāls" SIA "Preses Serviss" apbalvoja "Ilustrēto Pasaules Vēsturi", savukārt otro un trešo vietu ieguva "Cosmopolitan" latviski un "Ievas Virtuve".
Savukārt nominācijā "Debija 2011" balvu ieguva "Annas Psiholoģija", kā arī "100 Labi Padomi" un "Spider-Man".
"Narvesen" rīkoto "Preses dienu" mērķis ir veicināt preses izdevumu lasīšanas tradīcijas, spītējot digitālajiem medijiem. Kā norādīja SIA "Preses serviss" vadītājs Jānis Vaivods: "Lai arī valstī iezīmējas kārtējās krīzes pazīmes, rodas arvien jaunas izdevniecības. Tas ir kārtējais fenomens."
SIA "Narvesen Baltija" savu darbību sāka 1997.gadā. Pašlaik Latvijā ir 244 "Narvesen" un "Preses apvienības" tirdzniecības vietas - 120 veikali un 124 preses kioski. Vidēji mēnesī "Narvesen" un "Preses apvienības" tirdzniecības vietās iepērkas 2,5 miljoni pircēju.