Nosaukti reklāmas festivāla "Golden Hammer" uzvarētāji
Vakar vakarā kļuva zināmi starptautiskā reklāmas festivāla "Golden Hammer" uzvarētāji.
Labākie reklāmas speciālisti savā kategorijā saņem "Grand Prix", "Gold" un "Silverhammer" apbalvojumus, bet izcilākie - "Creativitycase", ko piešķir radošā žūrija, "Mediafolder"- mediju žūrijas augstākais novērtējums, "Access key", kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, "Networkoftheyear" - šo apbalvojumu saņem aģentūru tīkls, kas ieguvis visvairāk punktu absolūtajā vērtējumā. Pirmo reizi pasniegta balva par izcilību PR kategorijā.
2012.gada uzvarētāji radošajā kategorijā ir "Ogilvy Group Hungary", mediju kategorijā - "Ogilvy Group Ukraine", interaktīvajā kategorijā - "Leo Burnett Moscow", PR kategorijā - "Repute"/"The Matter".
Trešo gadu pēc kārtas par titula "Network of The Year" ieguvējiem kļuva "Ogilvy" tīkls.
Vairākās kategorijās tika sadalīti "Grand Prix" balvas, zelta un sudraba āmuri, diplomi, kā arī žūrijas speciālbalvas.
Kopumā festivālam bija pieteikti darbi no 25 valstīm. Radošās idejas bija iesnieguši pārstāvji no Armēnijas, Austrālijas, Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Čehijas, Dienvidkorejas, Gruzijas, Igaunijas, Izraēlas, Kazahstānas, Krievijas, Lielbritānijas, Lietuvas, Melnkalnes, Moldovas, Polijas, Rumānijas, Serbijas, Slovākijas, Somijas, Spānijas, Ukrainas, Ungārijas, Vācijas un Latvijas.
Visaktīvāk darbus iesniegušas aģentūras no Krievijas un Ukrainas, savukārt visvairāk darbu iesniegts interaktīvajās un dizaina kategorijās.
LETA/Foto: EPA/LETA