Tūroperatori: Rīgas svētki izdevušies; tūristi vēlas rezervēt viesnīcas jau uz nākamā gada svētkiem.
Šā gada Rīgas svētku programma bijusi bagāta un pārdomāta, un izpelnījusies ļoti pozitīvas Rīgas viesu atsauksmes, atskatoties uz nedēļas nogalē notikušajiem pilsētas svētkiem, Rīgas tūrisma konsultatīvās padomes tikšanās laikā secināja Latvijas tūrisma kompāniju, Rīgas tūrisma attīstības biroja LIVE Riga un Rīgas domes pārstāvji.
Tūrisma kompānijas „BTG” prezidents Vlads Korjagins izteica aicinājumu Rīgas domei jau tuvākajā laikā noteikt Rīgas svētku datumus vairākus gadus uz priekšu, jo pilsētas viesi izrādījuši interesi apmeklēt Rīgas svētkus atkal un jau savlaicīgi rezervēt viesnīcas. Korjagins arī uzsvēra, ka ļoti pozitīvi vērtējams fakts, ka svētku norisi atspoguļoja Latvijas Televīzija, taču nepieciešams aktivizēt sadarbību arī ar televīzijām un žurnālistiem no LIVE Riga mērķa tirgus valstīm, nodrošinot viņiem speciālu programmu vispusīgai Rīgas svētku atspoguļošanai.
Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks norādīja, ka dome kā svētku organizators katru gadu izdara secinājumus, lai nākamajā gadā tos noorganizētu vēl labāk.
„Svētku pasākumus trīs dienu garumā kopumā apmeklēja 180 tūkstoši cilvēku, interese par svētkiem bija pat lielāka nekā gaidījām. Svētku radošās komandas padarītais apliecina augsto profesionalitāti un spēju noorganizēt ļoti kvalitatīvus pasākumus”, savu gandarījumu pauda A.Ameriks.
LIVE Riga vadītāja Vita Jermoloviča savukārt uzsvēra, ka trīs gadu laikā nodibinājums, kas sākotnēji tika izveidots tikai kā mārketinga kompānija, spējis sevi sekmīgi realizēt un pierādīt arī kā dažādu starptautiski nozīmīgu izklaides pasākumu organizētājs.
Šobrīd noris aktīva gatavošanās pasaulē lielākās buru kuģu regates „The Tall Ships Races 2013” posmam, kas Rīgā notiks nākamā gada jūlijā. Šajā darbā līdzdarboties aicinātas arī tūrisma kompānijas.
Jermoloviča informēja konsultatīvās padomes locekļus, ka regates organizācijas ietvaros jau šogad, septembra beigās, Rīgas ostā uz vairākām dienām piestās pasaules lielākais burukuģis „Mir”, lai popularizētu Rīgas posmu, piesaistītu sponsorus un dotu iespēju arī tūroperatoriem reklamēt savus pakalpojumus.
LIVE Riga turpina īstenot Rīgas reklāmas kampaņu, šā gada rudens/ziemas sezonā mērķa tirgos – Vācijā, Krievijā, Somijā, Zviedrijā Norvēģijā Lietuvā un Igaunijā – reklamējot Ziemassvētku un Jaunā gada brīvdienas Rīgā, kā arī projektus „Gaumīgi Garšīgā Galvaspilsēta” un „Staro Rīga”, kas īpaši paredzēti tā saucamās tukšās sezonas - oktobris/novembris aizpildīšanai.