"Rīgas satiksme" saņēmusi un sniegusi atbildes uz 60 504 klientu jautājumiem
Pirms vairāk nekā gada – 2011.gada 1.oktobrī – uzņēmums veica būtiskas izmaiņas, lai kļūtu atvērtāki un pieejamāki klientiem.
Runā Rīga

"Rīgas satiksme" saņēmusi un sniegusi atbildes uz 60 504 klientu jautājumiem

Jauns.lv

"Rīgas satiksme" kļūst aizvien pieejamāka klientiem, to apliecina augošais saņemto jautājumu un sniegto atbilžu skaits gan pa bezmaksas informatīvo tālruni 80001919, gan pa info e-pastu, gan sociālajos medijos un pa pastu.

"Rīgas satiksme" saņēmusi un sniegusi atbildes uz ...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” preses sekretārs Viktors Zaķis, par to liecina fakts, ka šī gada septembrī un oktobrī vien "Rīgas satiksme" ir saņēmusi un sniegusi atbildes uz 60504 klientu jautājumiem.

Pirms vairāk nekā gada – 2011.gada 1.oktobrī – uzņēmums veica būtiskas izmaiņas, lai kļūtu atvērtāki un pieejamāki klientiem – bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 darbojas bez pārtraukuma, tas ir 24 stundas dienā 7 dienas nedēļā. Tika uzsākta aktīva komunikācija arī sociālajos medijos (twitter, facebook, draugiem).

"Rīgas satiksme" veic visu klientu jautājumu uzskaiti un strukturēšanu, tajā skaitā arī klientu atsauksmju izvērtēšanu. Pēc iegūtajiem datiem tiek veikta situācijas izpēte, tiek izvērtēta jautājumu dinamika un nepieciešamības gadījumā tiek meklēti risinājumi klientu ikdienas atvieglošanai. Piemēram, jau vairākus gadus uzņēmums nodrošina skolēnu/studentu apkalpošanu mācību iestādē, taču patlaban ir izstrādāta un vairākās mācību iestādēs veiksmīgi darbojas attālināta braukšanas maksas atvieglojuma piesaiste, izmantojot mācību iestādes informācijas sistēmas.

Visbiežāk klientus interesē jautājumi, kas saistīti ar maršrutu tīklu. Tā šā gada septembrī un oktobrī "Rīgas satiksme" ir saņēmusi un sniegusi atbildes uz vairāk kā 40000 jautājumiem. Lielākoties klienti interesējas par sabiedriskā transporta pienākšanas un atiešanas laikiem, par iespējām no punkta A nokļūt punktā B. Tāpat iedzīvotāji aktīvi interesējās par sabiedriskā transporta kustības izmaiņām. Jānorāda gan, ka šā gada sākumā tika pilnveidota arī uzņēmuma mājas lapa, izveidota mājas lapas mobilā versija, kā arī gada sākumā uzlabota kustības sarakstu versija, kurā ir pieejams ērts maršrutu meklētājs, kas būtiski atvieglo iespējas arī klientiem pašiem meklēt nepieciešamo informāciju.

Septembris un oktobris ir tie mēneši, kad visaktīvākie klienti ir skolēni un studenti, jo ir nepieciešams veikt atvieglojuma statusa pagarināšanu. Šajos divos mēnešos "Rīgas satiksme" saņēmusi un sniegusi atbildes uz vairāk kā 9000 jautājumiem, kas saistīti ar braukšanas maksas atvieglojumu, e-talonu, Skolēna e-kartes saņemšanu un lietošanu.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv , sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

Karlīna Timofejeva/Foto: Lita Krone/LETA

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību