"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros 2012.gadā apkalpoti 159 028 klienti
2012.gadā Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros apkalpoti 159 028 klienti, un tas ir par 25 491 klientiem vairāk kā 2011.gadā, kad tika apkalpoti 133 537 klientu centru apmeklētāji.
Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" preses sekretārs Viktors Zaķis, visvairāk klientu vērsušies "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros, lai pagarinātu atlaides saņēmēja statusu, un tas darīts 53 030 reižu. Visbiežāk apmeklēts ir klientu apkalpošanas centrs "Autoosta", kur apkalpoti 31 899 cilvēki.
2012.gada laikā klientu apkalpošanas centros izsniegti 73 379 jauni e-taloni, no kuriem 48 968 bijušas Skolēna e-kartes. Ņemot vērā to, ka e taloni pazūd vai tiem rodas tehniski bojājumi, tie jāizsniedz atkārtoti. 2012.gadā šādi atkārtoti izsniegti 28 017 e taloni.
Lai atvieglotu atlaides saņemšanu, "Rīgas satiksmes" pārvietojamie klientu apkalpošanas centri 2012.gadā devās uz 126 Rīgas skolām, kur bezmaksas atlaidi braukšanai sabiedriskajā piešķīra 23 668 skolēniem.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 191, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Brīvības ielā 384b, Vienības gatvē 76b, Kurzemes pr. 137. Darba laiks darbdienās: 9.00-19.00, sestdienās: 10.00-16.00. Svētdienās darbojas klientu apkalpošanas centrs Spīķeru ielā 1 10.00-16.00. Kā arī Brīvības ielā 49/53, darba laiks: darba dienās no plkst. 8.00 līdz 19.00, sestdienās no plkst. 10.00 – 15.00.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.
Karlīna Timofejeva/Foto: Lita Krone/LETA
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību