"Rīgas satiksmes" klienti pērn visvairāk interesējušies par transporta līdzekļu atiešanas laikiem
Vienas dienas laikā "Rīgas satiksme" saņem gandrīz 1 000 pieteikumus, un lielākā daļa no tiem ir informatīva rakstura.
Runā Rīga

"Rīgas satiksmes" klienti pērn visvairāk interesējušies par transporta līdzekļu atiešanas laikiem

Jauns.lv

2012.gadā "Rīgas satiksme" atbildējusi uz 273 151 klientu pieteikumu. Salīdzinājumā ar 2011.gadu klientu pieteikumu skaits ir gandrīz trīskāršojies.

"Rīgas satiksmes" klienti pērn visvairāk interesēj...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" preses sekretārs, visvairāk klienti "Rīgas satiksmē" ir vērsušies lai uzzinātu sabiedriskā transporta kustības sarakstus un maršrutus, piemēram, cikos transports pienāk/atiet no pieturvietas, kā no vienas vietas nokļūt uz otru u.c. jautājumi.

Vienas dienas laikā "Rīgas satiksme" saņem gandrīz 1 000 pieteikumus, un lielākā daļa no tiem ir informatīva rakstura. Turklāt saņemto pieteikumu dinamika pa mēnešiem liecina, ka to skaits no gada sākuma līdz gada beigām katru mēnesi pieaug. 2012.gada decembrī tika saņemts rekordliels skaitlis – 37 064 pieteikumi, un tas pagaidām ir lielākais "Rīgas satiksmes" vēsturē.

"Rīgas satiksmes" klienti izsaka arī pateicības. Visvairāk pateicības izteiktas sabiedriskā transporta līdzekļu vadītājiem par labu apkalpošanu, kā arī uzņēmuma darbu kopumā. Visvairāk priekšlikumi iesniegti par kustības sarakstu un maršrutu maiņu. Jāatzīmē, ka pēc pasažieru ierosinājumiem, iespēju robežās, ir veiktas vairākas korekcijas sabiedriskā transporta maršrutos un grafikos. Klienti bieži iesaka idejas no citu valstu sabiedriskā transporta prakses. Piemēram, elektriskie tablo, biļešu veidi u.c. ierosinājumi.

Savukārt klientu neapmierinātība saņemta par to, ka transporta līdzekļi dažādu iemeslu dēļ pieturvietās ierodas ar kavējumu. Šāda veida pieteikumi biežāk tiek saņemti rīta un vakara stundās, kad satiksme ir ļoti noslogota un veidojas automašīnu sastrēgumi, stipra lietus vai snigšanas laikā. Tiek saņemtas arī sūdzības par to, ka pieturvietās nav saraksti, kurus regulāri vandaļi pamanās sabojāt vai noplēst.

Liela klientu aktivitāte ir dažādu notikumu iespaidā. Zīmīgākie 2012.gadā bija: "Rīgas satiksme" uzsākusi minibusu pārvadātāju uzraudzību un iekļauj tos sabiedriskā transporta kopējā tīklā, izmaiņas sabiedriskā transporta maršrutos un kustības sarakstos (vasaras un ziemas sezonā, pielāgotie transporta kustības grafiki pasažieru ērtībām, papildus reisi dažādu svētku laikā, bezmaksas braucieni visiem pasažieriem), 6.tramavaja maršruta rekonstrukcijas darbi, akcija pret vandalismu sabiedriskajā transportā, uzlabojumi interneta mājas lapā, maršrutu shēmu izstrāde, akcija Ar Retro tramvaju uz Zooloģisko dārzu, 100% atlaide braukšanai sabiedriskajā transportā skolēniem, velosipēdu pārvadāšana bez ierobežojuma, Skolēna e-kartes ieviešana, skolēnu un studentu atlaides saņēmēja statusa pagarināšanas un saņemšanas laiks, mainītā sodu sistēma par braukšanu bez biļetes, park&ride autostāvvietu ierīkošana.

"Rīgas satiksmes" informācijas centrs izskata un apkopo tos pieteikumus, kuri saņemti pa uzņēmuma informatīvo tālruni 80001919, e-pastu info@rigassatiksme.lv, sociālajiem medijiem (twitter, facebook, draugiem) un pa pastu. Klienti saziņai ar uzņēmumu pārsvarā izvēlas tālruni – 90% no visiem pieteikumiem saņemti tieši pa 80001919. Arvien populārāka kļūst komunikācija sociālajos medijos – ikviens var uzdot ne tikai jautājumus, bet arī pirmais izlasīt jaunumus un aktualitātes, kā arī uzzināt interesantus faktus par "Rīgas satiksmi".

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

Karlīna Timofejeva/Foto: Ieva Čīka/LETA

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību