Atzinīgi vērtē "Vienas pieturas aģentūras" un e-pakalpojumu kvalitāti Rīgā
Zinātniski praktiskajā konferencē „Pašvaldība – publisko pakalpojumu sniedzējs”, kuru organizēja Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komiteja un Birokrātijas apkarošanas centrs un kurā piedalījās dažādu valsts un pašvaldību institūciju amatpersonas, augstu tika novērtēts Rīgas domes darbs, ieviešot „Vienas pieturas aģentūras” principu Apmeklētāju pieņemšanas centra darbā un e-pakalpojumu sistēmu.
Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komitejas priekšsēdētājs Dainis Turlais, komentējot konferences norisi, sacīja: „Protams, ir patīkami, ka Rīgas domes darbu pozitīvi vērtē Latvijas vadošie publisko pakalpojumu jomas speciālisti, taču tas nebūt nenozīmē, ka mums viss ir vislabākajā kārtībā. Pakalpojumu sniegšana saviem iedzīvotājiem ir pašvaldības galvenais uzdevums, un, kā dzirdējām šodienas referātos un debatēs, iespēju uzlabot šā uzdevuma izpildi ir gana daudz. Tāpēc jau šādas konferences tiek rīkotas – lai iepazītos gan ar pašmāju, gan citu pasaules valstu un pašvaldību pieredzi, analizētu gan sasniegumus, gan trūkumus. Var droši teikts, ka konference ir sasniegusi savu mērķi – mēs skaidri redzam, kā paaugstināt pakalpojumu kvalitāti, samazināt administratīvo slogu un padarīt pakalpojumus ātrākus, lētākus un ērtākus. Pašlaik Rīgas pašvaldībā ir pieejami 24 e-pakalpojumi, nākamā gada laikā tiks izveidots vienots pašvaldības portāls, kurā tiks savienotas dažādu pašvaldības un valsts institūciju informatīvās sistēmas. „Vienas pieturas aģentūra” tiks ieviesta arī elektroniskajā vidē. Izmantojot šodien iegūtās atziņas, turpināsim arī funkcionālo auditu pašvaldības struktūrvienībās, lai pēc iespējas samazinātu birokrātiskos šķēršļus, vienkāršotu dažādu procedūru veikšanu un minimalizētu korupcijas riskus.”
Tāpat kā pēc iepriekšējām konferencēm, arī šoreiz attiecīgie materiāli tiks apkopoti un būs pieejami portālā www.riga.lv .
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību